matricus Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har telenor adsl 1024/256. Har det koblet til i en 11 mbit trådløs dlink router. Så jeg spiller over trådløst lan. Jeg har prøvd og endre rate, cl_cmdrate, og cl_updaterate, men choken og lossen forsvinner ikke. Det rare er at når jeg spiller med andre pcer i nettverket får jeg hverken loss eller choke. Jeg har slått av alle programmer og andre pcer som bruker av linjen. Noen som vet hva jeg burde sette rate, cmdrate, updaterate, osv. på for å spille uten lagg? Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ville tro du kunne ha rates på 80 80 20000. Dette burde gå fint. Det avhenger også litt av serveren hvordan det går med loss og choke. Merkelig synest nå jeg det er :-? Skal ikke ha loss og choke med en sånn linje.... Lenke til kommentar
matricus Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Har på følelsen det er wlanet som gjør det jeg.. Men er ikke sikker. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Plages selv litt med choke, ikke loss. Har Catch SDSL 2048 kbps. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Tier på at trådløsen ikkje e noe for CS spilling. trenge ikkje 80 80 i cl_cmdrate og cl_updaterate. Holde med 40 hvis du ikkje har MS med det.... og fjerne 40 pakker ut og inn kan fjerne choke. Men hvis du har MS med det så, vel. sett opp. Men personlig mene eg at llitt ms e bedre enn litt choke. Bedre med tregere reaksjon enn kuler som ikkje registreres.... Angånde rate så e detta induviduelt egentlig. Selv om like linjer ofta har ganske like rate. Hør ka andre med den linja har. Lenke til kommentar
matricus Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Får fortsatt choke eller loss jeg. Har prøvd forskjellig rate, og cl_cmdrate og updaterate på 80. Tror dette trådløse greiene ikke egner seg nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå