nikonfjott Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 "frodig" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Fint motiv! Med forbehold om at skjermen min lurer meg, så ser det ut som et slags merkelig blå-fiolett skjer over øverste del av bildene her, mest tydelig i V1! 3'er herfra! Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Fint motiv! Med forbehold om at skjermen min lurer meg, så ser det ut som et slags merkelig blå-fiolett skjer over øverste del av bildene her, mest tydelig i V1! 3'er herfra! Det er nok ikke sjermen din, det var gråvær, og sent på kvelden, så jeg har prøvd meg litt i photoshop uten vidre hell. Takker for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Nydelig motiv og flott sløring i vannet! Fargeskjæret opplever jeg som temmelig forstyrrende og jeg tok meg den frihet å prøve det ut i Lihgtroom - fant ut at det kan fjernes ved å gå inn på Camera Calibration og justere både balansen og fargemetning i det røde og i det grønne.( Så lærte jeg noe nytt i dag også - kan sende deg mitt forslag hvis du er interessert. ) Ville også ha kutta noe i begge sider - mest den høyre - for å få bedre fokus på fossen. Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Nydelig motiv og flott sløring i vannet! :)Fargeskjæret opplever jeg som temmelig forstyrrende og jeg tok meg den frihet å prøve det ut i Lihgtroom - fant ut at det kan fjernes ved å gå inn på Camera Calibration og justere både balansen og fargemetning i det røde og i det grønne.( Så lærte jeg noe nytt i dag også - kan sende deg mitt forslag hvis du er interessert. ) Ville også ha kutta noe i begge sider - mest den høyre - for å få bedre fokus på fossen. Takker for gode tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg