Gå til innhold

BK: "frodig"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint motiv! Med forbehold om at skjermen min lurer meg, så ser det ut som et slags merkelig blå-fiolett skjer over øverste del av bildene her, mest tydelig i V1! 3'er herfra! :)

Det er nok ikke sjermen din, det var gråvær, og sent på kvelden, så jeg har prøvd meg litt i photoshop uten vidre hell. Takker for tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Nydelig motiv og flott sløring i vannet! :)

Fargeskjæret opplever jeg som temmelig forstyrrende og jeg tok meg den frihet å prøve det ut i Lihgtroom - fant ut at det kan fjernes ved å gå inn på Camera Calibration og justere både balansen og fargemetning i det røde og i det grønne.( Så lærte jeg noe nytt i dag også - kan sende deg mitt forslag hvis du er interessert. ;) )

Ville også ha kutta noe i begge sider - mest den høyre - for å få bedre fokus på fossen. :)

Lenke til kommentar

Nydelig motiv og flott sløring i vannet! :)Fargeskjæret opplever jeg som temmelig forstyrrende og jeg tok meg den frihet å prøve det ut i Lihgtroom - fant ut at det kan fjernes ved å gå inn på Camera Calibration og justere både balansen og fargemetning i det røde og i det grønne.( Så lærte jeg noe nytt i dag også - kan sende deg mitt forslag hvis du er interessert. ;) ) Ville også ha kutta noe i begge sider - mest den høyre - for å få bedre fokus på fossen. :)

Takker for gode tips

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...