tho_kva2 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Har gått på herbalige en stund, erstatet frokost og av og til lunch med shake + protein. Føler det har en viss positiv effekt og er en lett måte og få i seg et sunt måltid på da jeg fort ikke har tid eller orker å lage noe sunt. Men det er nokså dyrt og vanskelig å få tak i, så lurer på om det er noen alternativer der ute? Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Mealtech fra Tech Nutrition er et godt alternativ. Den er ikke billig den heller, men lett å få tak i. 1 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2012 Takk, skal teste det Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Herbalife er ikke dyrt. Ja det svir litt i kommeboka å få 3 bokser pulver og 2 med sjokoladebars, men sammenlignet med prisen på maten produktene erstatter, så er ikke Herbalife dyrt. Sist jeg hadde påfyll så kostet det meg 1900 kr, men så brukte jeg nesten ikke penger på mat til meg selv i flere uker etterpå. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Herbalife er ikke dyrt. Ja det svir litt i kommeboka å få 3 bokser pulver og 2 med sjokoladebars, men sammenlignet med prisen på maten produktene erstatter, så er ikke Herbalife dyrt. Sist jeg hadde påfyll så kostet det meg 1900 kr, men så brukte jeg nesten ikke penger på mat til meg selv i flere uker etterpå. Prisen er nok ganske høy i forhold til mengden man får. Men jeg føler ikke kvaliteten kan sammenlignes med noe annet. Alle har jo også muligheten til å få 25% rabatt på produktene og å handle på internett selv. 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Herbalife er dyrt, for superselgerne er ikke prisen så verst, men for de nederst i kjeden er det dyrt. Forøvrig tatt opp i denne artikkelen: http://fitnessbloggen.no/herbalife-svindel/ ut ifra kvalitet så kan ikke prisene forsvares. Samtidig er flere av ingrediensene langt fra optimale. F.eks er 2 av hovedingrediensene i måltidserstattershaken soyaprotein og soyaolje. Myseprotein er bedre enn soyaprotein, og raps\olivenolje er betydelig sunnere enn soyaolje. Soyaolje inneholder svært mye omega 6 som vi får i oss mer enn nok av. Rapsolje inneholder vesentlig mindre omega 6 og mer omega 3 (riktignok planteomega 3, men den og har noen positive effekter). Omega 6 får vi i oss i meste laget av allerede, og for lite omega 3. Mye omega 6 i kosten er i dyreforsøk koblet mot fettlagring rundt magen og økt sultfølelse. Om man skal bruke måltidserstatterne til herbalife så ville jeg ha slengt i en liten sccop med nøytralt mysepulver, f.eks whey 80 fra gymgrossisten: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-59 og tatt ei spiseskje lakseolje\selolje fra http://www.norkost.no/products/lakseolje-300ml-frisk-appelsinsmak daglig. PS: Begge disse fåes betydelig billigere om man kjøper litt større kvanta. Jeg har ingen relasjon til noen av butikkene, men kjøper produktene selv og er fornøyd. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Gode alternativer? Ja, vanlig mat. Man bør begrense denne pulverdritten og få i seg mer sunn mat så mye som mulig, selv om Las Angeles Galaxy og Messi får masse penger for å reklamere for Herbal Life. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Gode alternativer? Ja, vanlig mat. Man bør begrense denne pulverdritten og få i seg mer sunn mat så mye som mulig, selv om Las Angeles Galaxy og Messi får masse penger for å reklamere for Herbal Life. Jeg er til dels enig. Men shaken er faktisk god og Messi brukte produktene før han fikk spons. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Joda, men jeg ville aldri ha lagt det opp til en livsstil. Shaken er et bra alternativ når man har det travelt, og det er et bedre enn "søppelmat". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå