raorbech Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hoggorm 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Veldig tøfft med det snevre fokuset her! Liker også veldig godt lyset og fargespillet, og ikke minst vinklingen og blikket som går rett i kamera. Kunne etter mitt syn godt hatt et kutt i toppen - synes det forsterker dramatikken som ligger i bildet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Liker nærheten og det lave standpunktet i høyde med hodet. Hardt lys og fargereflekser skjemmer litt, men der og da tror jeg ikke du kunne gjort så mye med det. Ville også prøvd ut en versjon i s/h og fulgt rådet til Astrid om beskjæring i topp. Har prøvd å leite opp huggorm og ser etter de stadig vekk, men her jeg bor har det blitt mye mindre av de etter flere barfrostvintre på 90-tallet. Før det støtte man på huggorm overalt, så misunner deg denne Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Artig å se nærbilde av dette "ekle" krypet! Kunne likt å se et bilde på skrå inn fra siden, slik at større deler av hodet blir skarpere! Men sikkert ikke så enkelt å få til kanskej.... ! 3'er herfra! Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Takker for flotte tips og hyggelige kommentarer kjekt å ha disse skapningene disponible de er da ikke så ekle. og er de første ormene jeg har sett i vil tilstand. 3-4 stk holder til på et lite område. småttiser har det også blitt, fikk glimt av en liten en på bare 8-10 cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg