AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Slektning fra et annet land kommer for å sove her 2-4 dager og jeg har nettopp bygget pc med game skyrim og sånt og han vil garantert spille og ødelegge pc'en hva skal jeg gjøre? si det rett ut? "du får ikke lov til å spille eller røre denne, men du kan bruke bærbæren som duger til nettsurfing" pls kom med tips! bor i en familie og de kommer som familie så jeg kan ikke si ting rett ut på en måte blir flaut Anonym poster: c1af6caad85941250f42e9df3aea54b2 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Litt Off, men hvorfor/hvordan kommer han til å ødelegge maskinen? 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 altså poenget er, han SKAL Ikke røre PC'en min men hva skal jeg gjøre Anonym poster: c1af6caad85941250f42e9df3aea54b2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 det er stjæsjnær og fikkk den igår og er avhengig av bf3 og skyrim ikke faen om jeg skal gjemme den i 4 dager for en rampete drittunge Anonym poster: c1af6caad85941250f42e9df3aea54b2 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Nå kjenner jeg jo ikke vedkommende, men det skal da ganske mye til for å ødelegge en stasjonær PC. Sett passord på den så slipper du at den blir brukt uten at du er klar over det iallfall 2 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Si at det er sølt grisefett på tastaturet (av en kompis selvsagt). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hva med å sette passord på den, slå den av og glemme at du har den i noen dager? Høres ut som om du har veldig godt av å ta en pause fra Skyrim og BF3... 7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Snakk om å lage et fjell ut av et lite sandkorn.... Passord? Si: Denne maskinen er min og har kostet meg mye penger, setter pris på at du ikke roter med den? 3 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Snakk om å lage et fjell ut av et lite sandkorn.... Passord? Si: Denne maskinen er min og har kostet meg mye penger, setter pris på at du ikke roter med den? Nå er det ikke alle kulturer som akkurat "godkjenner" slike utsagn. Noe som er litt av poenget. 1 Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Appropå passord og slikt,kan ju for såvitt begrense eventuelle skader med at sette begrensninger på maskinen. Opprett en bruker med meget snevre muligheter at gjøre noe som helst som at slette,installere eller endre,gi tilgang til kun det som du synes er greit,et herk at holde styr på bruker rettigheter men det går ju,enklere å stue unna pc´n noen dager for så vitt Er med på den at slektninger og andre som herjer med pc´n er en uting,bruker gå gærnt det 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Installer Slackware, sett opp grub til å boote inn i shellet uten noen ventetid. Si at du bor i kommandolinjen nå og har sluttet med spill. Når han har dratt kan du sette den opp til å boote Windows igjen. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Ta ut rammen og hjem brikkene. Så sier du ar PC'n ikke virker fordi du fikk feil ram Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 bare plugg ut strømmen og si at den er ødelagt, selv om den ser splitter ny ut XD Lenke til kommentar
PeterB Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hvor kommer disse bedervede slektningene dine fra? Lenke til kommentar
psadaki Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Si et klart og tydelig nei. Dere burde heller stikke ut, gjøre noe produktivt. Vis slektingen hva du liker med Norge f.eks. Det er bare snakk om 2-4 dager, og dere er tross alt familie. Tilbring heller tid sammen med dem når du har sjansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå