Formula90 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 hadde en masse bilder på minnekorte, prøvde å legge noen på facebook uten at det jikk, så tenkte jeg måtte overføre dem til pcen først, prøvde det uten at det jikk heller, så når jeg jikk inn på minnekorte på maskin igjen så så det sånn ut! kan ikke gå inn på mappene der heller, va bare 4 mapper originalt : Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Du har nok "jikket" eller jukket* minnekortet ut uten å bruke trygg fjerning av hardware eller koble fra. * Alt for sent nå, og da klarer jeg ikke la være 1 Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 jizzez.. aldrig brukt å trykke på trygg fjerning, aldrig trodd at det hadde noe å si, måå jo finnes en måteå gjennoprette eller noe? Lenke til kommentar
macusa Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 jizzez.. aldrig brukt å trykke på trygg fjerning, aldrig trodd at det hadde noe å si, måå jo finnes en måteå gjennoprette eller noe? Hei! Det går så fint atte! bare følg linken så er du ett hakk nærmere! http://bit.ly/L5DqMz Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 jizzez.. aldrig brukt å trykke på trygg fjerning, aldrig trodd at det hadde noe å si, måå jo finnes en måteå gjennoprette eller noe?Da har du nettopp utført en utrygg fjerning av hardware. Det ligger i ordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå