Gå til innhold

Tips til planlegging av fest..

veluci

Anbefalte innlegg

Hei..

Dama til en kompis av meg skal arrangere suprise party til kompissen min. Hun er av den litt beskjedne typen, så hun spurte meg om ikke eg kunne stå for aktivitetene (underholdningen om du vill).

Sliter litt med og finne ut hva eg eventuelt kunne funnet på. Kommer til og bli en del folk, så må bli noe flere kan være med på.

Tenkte eg kunne stelle i stand en quiz først og fremst.

Noen som har noen gode ideer til eventuelle leker eller gode drikke spill som eg kunne stelt i stand?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gamle er dere? Hvor mange kommer? For hvis dere er over en viss alder og alkohol er i bildet så regner jeg med at det ikke blir kleint. Men det er alltids unntak. Drikkeleker vil folk mest sannsynlig komme med selv. Er du på en måte sikker på at alle vil delta på quiz og ikke... tja la oss si.. kline?

Lenke til kommentar

Han fyller 25, så vi er alle voksne folk. Det vill bli mange folk fra familien hans osv, og de er ikke av den mest engasjerte typen, så noen må liksom ta initiativet. Vill bare ha ett par ess i ermet i tilfelle det skulle bli kjedeligt osv. Derfor trenger eg noen gode forlsag. Quiz føler eg alltid er bankers!

Lenke til kommentar

Ok da skjønner jeg, trodde at det skulle være bare for kamerater eller noe sånt. Ja quiz kan du prøve deg på eller andre diverse selskapsleker, spilte akkurat noe som het Alias eller noe sånt, var ganske morsomt. Og hvis du klarer å få til noe med musikk/dans så blir det sikkert også (forhåpentligvis) en slager. Du kan jo overraske alle sammen med å leie inn en DJ (selv om det sikkert blir rimeig dyrt) :p

Lenke til kommentar

Ok da skjønner jeg, trodde at det skulle være bare for kamerater eller noe sånt. Ja quiz kan du prøve deg på eller andre diverse selskapsleker, spilte akkurat noe som het Alias eller noe sånt, var ganske morsomt. Og hvis du klarer å få til noe med musikk/dans så blir det sikkert også (forhåpentligvis) en slager. Du kan jo overraske alle sammen med å leie inn en DJ (selv om det sikkert blir rimeig dyrt) :p

Greie ideer, men tror nokk det blir mer enn 20 personer, så alias er rimelig utelokket. Musikk fikser vi selv.

Lenke til kommentar

Limbo er jo alltid en slager når folk begynner å komme i litt humør, selv om det er over ganske fort og..

Ellers er det supert å bare legge frem et par kortstokker, fins utrolig mye gøy man kan gjøre med dem på en fest. Har også vært på et par fester der det har hengt et stort, hvitt ark på veggen med en sprittusj til, med overskriften "tegn deg selv". Det er veldig enkelt, men blir morsomt og skaper litt samtaler. Spesielt om det er kostymefest ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...