Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei velger å poste dette som anonym :) for selvfølgelig skal ikke kjæresten få vite om dette :p

men here we go:

noen som har noen fine ideer til hvordan man kan gjøre det? å for en billig penge?

ringen er alerede kjøpt men tenkte på kino og middag på en fin resturant etterpå men probleme er at etter ringene så er pengene litt tight:P

så kom gjærne med ideer om hvordan jeg kan gjøre det hva vi kan gjøre osv!? Anonym poster: 46b7e03d982b30bca2f9717e5ecf6da6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sommer! Dra til den fineste stranda/innsjøen du vet om i nærheten av deg. Lag god mat dere kan spise på stranda eller lag et liknende opplegg, og når solen går ned tar du henne med ned til strandkanten og spør om hun vil bli din :)

Lenke til kommentar

hmm ja er jo kos det også levende lys hjemme med yndlings filmen og litt rødvin :DAnonym poster: 925186526acee2a1386d9c438a28dc51

Gjør som Zeph sier eller noe lignende som Krisha. Gjør det når du føler at det er best, når kjemien er på topp og du virkelig kjenner at du elsker henne av hele ditt hjertet (lol ligner ikke meg å si sånne ting :p ). Du må huske at DU er bra nok fra før. Det er deg hun vil ha. Anonym poster: 7c142e1605fd5044249e044b67a8c403

Glemte å si at ja det høres koselig ut :) Men som jeg sa: La deg styre av hjertet fremfor hjernen din :) Ønsker deg lykke til! Anonym poster: 7c142e1605fd5044249e044b67a8c403

Glemte å si at ja det høres koselig ut :) Men som jeg sa: La deg styre av hjertet fremfor hjernen din :) Ønsker deg lykke til! Anonym poster: 7c142e1605fd5044249e044b67a8c403

Lenke til kommentar

Det er sommer! Dra til den fineste stranda/innsjøen du vet om i nærheten av deg. Lag god mat dere kan spise på stranda eller lag et liknende opplegg, og når solen går ned tar du henne med ned til strandkanten og spør om hun vil bli din :)

Sommer er det, men sol er det ikke, så du må nok se på været ^^

Men god forslag da =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...