Znoken Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hei!! Er det noen her på forumet som kan hjelpe meg og bli kvitt ett virus som kaller seg Backdoor.Sdbot.. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Se her: http://search.symantec.com/custom/us/query.html ..oj ser linken ikke funka, men skriv inn navnet på viruset i søkelinja og du får opp masse treff med beskrivelser (fikk 37 treff). Lykke til Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ahha...Sdbot..husker engang jeg eide 700+ sdbots men SDBOT er et program som gjør maskinen din til "zombie", slik at "eieren" kan bruke deg til Dos angrep, syn flood etc. Men det som er kult for deg som er offer for SDbot (spesielt eldre versioner) er du kan fakke han som eier deg ved å hex edite server.exe. Så kan du ta en prat med ISPen hans Men søk på GOOGLE.COM etter "removing sdbot" jeg tror den legger seg i registre og bruker S7 oppstarts metode. S7 blir litt vanskelig å ta, derfor burde du innstallere Antivirus program! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 derfor burde du innstallere Antivirus program! Jeg har Norton antivirus 2003 og den oppdaterer seg automatisk så jeg synes det er merkelig at jeg skulle bli infisert da... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 derfor burde du innstallere Antivirus program! Jeg har Norton antivirus 2003 og den oppdaterer seg automatisk så jeg synes det er merkelig at jeg skulle bli infisert da... - helt enig, samma har skjedd med meg. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 HEHE...eieren var visst ganske klok. Han endra på kildekoden og gjorde den "undetecta" for norton antiviruset ditt. Men da må du fjerne det manuelt (noen ikke n00ber greier) eller kan du jo formatere maskinen. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Nei, det ser vist ikke ut som jeg klarer og fjerne det forbanna viruset...Kan jo formatere men det har vel ingen hensikt så lenge jeg har delt opp hardisken i 3....eller holder det kanskje og formater sys.disken.. Nå er jeg skikkelig lei av alt som har med virus og gjøre..dette er mitt 3 virus i år enda jeg har NAV 2003 som blir automatisk oppdatert. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 nav er gay. men formater disken der operativ systemet ligger i Lenke til kommentar
Legion Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 prøvd med en anti-trojan? www.anti-trojan.net hvis dette er den 3. infeksjonen din i år ville jeg sett litt på brukerrutinene dine. noe er det som gjør at du "får" virus...igjen og igjen. en formatering er uansett et sikkerstikk; "ta den du ditt virus!" Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Feil bruk av emnefeltet. Vi VET at det gjelder virus når du poster i kategorien "virus" - men vi vet ikke _hvilket_. Stenges i hht. retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg