Nani95 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Heisann! Skal til Alanya i morgen, men vet ikke helt hvordan man kommer seg inn til Alanya billigst mulig. Det er over 100km fra flyplassen til stedet jeg skal bo på, derfor blir det nok meget dyrt med taxi. Jeg har bestilt billettene selv og ikke gjennom et charterselskap, noe som gjør at vi må finne transport selv. Jeg har lest at det ikke finnes noen tyrkiske busser som dekker den distansen. Noen som kan bekrefte dette? Noen som har noen forslag til hvordan vi kan komme oss til Alanya fra Antalya uten å betale skjorta? Går det eventuelt an å snike seg inn på en charterbuss, for så å ta vanlig buss fra der den dropper oss av? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 taxi inn til alanya mener jeg å huske kostet rett rundt 30euro når jeg var der i fjor sommer, er vel sikkert mulig å høre med en av guidene om dere kan lure dere på en av bussene, er som regel masse ledige seter på disse charterbussene Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det går busser fra Antalya, til de fleste steder.. Her er ett av selskapene: http://www.neredennereye.com/otobus-bileti/metro/ Googler du "otobus antalya alanya" så får du tilgang til litt mer info, men mest på Tyrkisk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå