AndreBjorn Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei alle. Registrerer at det er mange bra tips fra mange mennesker her. Det hadde vært veldig kjekt hvis dere kan hjelpe meg med råd og tips om følgende set-up. Det skal brukes primært sammen med en NAS. Vil streame/spille musikke til et anlegg (som jeg trenger å kjøpe), spille video, filmer og bilder på TV. Egentlig ikke de store oppgavene. Den skal jo være på (nesten) 24/7 så bra hvis den ikke blir for varm eller bråker for mye. Syntes det er bra set-up fordi kan sette inn et dedikert grafikkkort eller lydkort hvis jeg trenger, samt eSATA. Jeg har BlueRay på PS3, men kanskje jeg setter inn en spiller i kabinettet hvis det går(?). Men burde jeg ha WiFi? Og hvilken strømforsyning? Det er så mange valgmuligheter at jeg blir helt surrete Vil bare ha noe som fungerer "bra". Jeg har aldri bygd før, men tenker det skal jeg fikse. Følgende komponenter: Kabinett - Streacom F7CB RAM - Crucial DDR3-1066 4 GB (2x2 GB) Hovedkort - Intel DH67CF SSD - Crucial m4 128GB Prosessor - Intel Core i3 2100T Og sist, men ikke minst: Passer komponentene sammen?? Tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå