Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Far nekter meg mer samvær, tro det eller ei..

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg har to raske spørsmål.

1. Hvorfor valgte du å ha barn sammen med denne mannen?

2. Hvorfor valgte du å flytte fra barnet?

Hvorfor jeg valgte å bli sammen med han er igrunn ikke relevant her.

Jeg flyttet pga skole i et år.

Lenke til kommentar

Nå har jeg endret adresse til ungen til meg, jeg har skrevet en ny samværsavtale med far som ikke er skrevet under ennå, fordi jeg må renskrive den. Og jeg har sagt klart ifra at jeg vil ha 50/50 løsning.

Han ville først ikke møte på fam.råd.kontoret pga at han ikke får delt foreldreansvar med meg. Den skal være min, ferdig!

Så ville han ikke skrive en kontrakt fordi han mister barnebidraget. Men han hadde ringt nav i følge han selv og de kunne si at han fikk litt penger hvis vi delte, noe jeg tviler på. Men jeg spiller med.

Lenke til kommentar

Om han skal ha barnebidrag av deg, eller du av ham, er helt avhengig av din inntekt og hans inntekt. Hvis han har lav inntekt og du har høy inntekt kan du oppleve at du må betale barnebidrag til ham dersom dere deler samværet 50/50.

Lenke til kommentar

Nå har jeg endret adresse til ungen til meg, jeg har skrevet en ny samværsavtale med far som ikke er skrevet under ennå, fordi jeg må renskrive den. Og jeg har sagt klart ifra at jeg vil ha 50/50 løsning.

Han ville først ikke møte på fam.råd.kontoret pga at han ikke får delt foreldreansvar med meg. Den skal være min, ferdig!

Så ville han ikke skrive en kontrakt fordi han mister barnebidraget. Men han hadde ringt nav i følge han selv og de kunne si at han fikk litt penger hvis vi delte, noe jeg tviler på. Men jeg spiller med.

Hvordan har du klart å flytte adr på barnet når det bor hos far? Kan du vel ikke gjøre uten hans underskrift, så lenge barnet bor hos han!

Lenke til kommentar

Ja, no har jeg lest gjennom tråden! Og synes hele saken virker någet rar!! Et barn er ingen kasteball man krangler om... Og for å være ærlig, så synes jeg ikke framgangsmåten din er riktig! Er alltid 2 sider av en sak! Vi har bare hørt 1!

Endret av pakini
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fint å se at fokuset ditt er på barnet og ikke på krangelen mellom deg og far

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...