Svein Oftedal Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jennestad handelssted Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Eit flott bilete av ein nydeleg stad. Tiltalande komposisjon, fargar og ljos. Om du rettar horisonten ( heller mot venstre), er dette ein innertiar. Lenke til kommentar
Hallvard The Horrible Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Bodde 3 år på Sortland i min barndom (nesten 40 år siden nå). Men slik jeg husker det er det slik stedet ser ut i fra veien. Kunne kanskje tenke meg å se det fra en litt annen vinkel, uten at det er noe galt med den klassiske vinkelen du har valgt. (Eller kanskje jeg husker feil..) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Meget fotogent sted. Flott komposisjon, - og lyset virker passende ujevnt fordelt,slik at vesentlige detaljer fremheves. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Et flott sommerlig bilde. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Et fint motiv og OK som det er (bør rettes litt). Syns selve hoved motivet blir noe midtstilt og forgrunnen forstyrrer litt. Sel ville jeg gått ut på gresset og tatt bildet fra en lavere possisjon. Dette er jo selvfølgelig en personlig smak. Ellers kan jo dette motivet avbildes i utallige varianter som hver for seg kan bli helt topp. God helg til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg