nor50 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er 100-vis av vesker/bagger å finne på nettet. Er det noen som har tips om en grei sak for å få med seg en speilrefleks med 10-24 Tamron, 18-270 Tamron og et videokamera? Lenke til kommentar
Araho Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vel, jeg skulle få med meg litt av hvert av kamera og slikt ut av huset her en dag, og fant en gammel skobag jeg fikk for å deltatt i fotball-NM. Fikk god plass til speilrefleksen med 50mm på, 18-250mm, et videokamera pluss strømkabler etc. Utrolig hendig å ta med på tur! Da ligger selvfølgelig alt innpakket i "billigvesker" inne i den større bagen, men samlet demping tror jeg skal kunne ta av det meste det kan komme borti. Verdt å sjekke ut, i hvert fall om du har noe lignende liggende hjemme. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Det verste jeg vet er skumgummi, men selvfølgelig en vanlig bag med skumgummi med tilpassede hul til å stappe ting i fungerer... Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg har en Lowepro Event Messenger 250 som er veldig hendig. Får plass til en Canon 5D Mark II, Tamron 28-75mm, Tamron 70-300mm, Samyang 14mm og Sigma 50mm, uten at vesken virker stor. Har også plass til en 13 tommers laptop (eget rom) og batteri, fjernkontroll, renseutstyr, filtre, osv i et rom på forsiden. 250 er den største modellen, men det finnes 150 og 100 også, så jeg tror du vil finne en som passer deg: https://prisguiden.no/sok?pg-q=lowepro+event+messenger&n=0 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Bruker Think Tank Retrospective 7. En veldig kompakt og solid veske med plass til mer enn det ser ut til. Men jeg aner ikke hvor stort videokameraet ditt er ... Hvis du bor i Oslo-området har FotoVideo et stort utvalg vesker. Hvis ikke ligger det tjukt av brukeranmeldelser for det aller meste på Youtube, så når du får tips her bør du sjekke ut tipset der for å se om veska er noe for deg. 1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Har en Think Thank Retrospective 10 (litt større en 7). Glimrende vesker med utrolig god plass. Og så ser de ikke direkte ut som fotovesker. Kan klart anbefale - men lurt å se på de først. Til hus, to objektiver og et standard moderne lite videokamera bør 7-ern holde. I 10-ern har jeg hus med vertikalgrep + 4 - 5 objektiver (avhengig av størrelser). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå