Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Peacock III Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette også fra Gulskogen Gård,Drammen. Benyttet meg her av følgefokus da den hele tiden var i bevegelse. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ja, det var gutten sin...! Får det for meg at kanskje noen drar han litt i halen, sånn som han skriker...? Her passer det på et vis å ha mest luft bak fjeset, - særlig med den forannevnte assosiasjonen Nydelig skarphet på hodet og bakgrunnen gjør seg også godt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Et festlig uttrykk på den fargerike modellen din - flott bilde! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Ja, det var gutten sin...! Får det for meg at kanskje noen drar han litt i halen, sånn som han skriker...? Her passer det på et vis å ha mest luft bak fjeset, - særlig med den forannevnte assosiasjonen Nydelig skarphet på hodet og bakgrunnen gjør seg også godt. Takker..nei du ser kona lå bak å dro..neida..det ble ropt,og han ropte tilbake.Tror det måtte være en 4-5 stk til av disse der;) Et festlig uttrykk på den fargerike modellen din - flott bilde! Takker så mye;) Lenke til kommentar
cavey Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Flotte farger, og litt av et uttrykk! Bra timing Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Helt nydelig ! Levende Flotte farger, og litt av et uttrykk! Bra timing Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Artig bilde dette. Fine de andre du har hatt også av denne flotte fuglen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Artig bilde dette. Fine de andre du har hatt også av denne flotte fuglen. Takker Harald;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg