Gå til innhold

[Hjelp] Valg av Macbook Pro

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger litt hjelp fra noen som har litt peiling på Apples forskjellige MBP-modeller. Jeg ønsker meg en 13", og det blir nok det jeg går for. Noen få spørsmål har jeg angående "Early" og "Late" 2011. Hvilke av de er 2.4 ghz, og hvilke er 2.5? Vet ikke om disse to tallene var korrekte. Men jeg ser etter den modellen som har avlang (stående) enterknapp. Ja dette er viktig for meg! :p

Når jeg går til innkjøp av min første mac må alt sitte :) Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestill den nyeste typen du, de er så å si akkurat oppgradert litt så ved å kjøpe en av de nye så vil du også få fordeler som usb 3.0, osx mountain lion gratis når det kommer i løpet av mnd, og du får tastaturet du er ute etter. Sitter her selv med en splitter ny MBP 13" med 2,9ghz i standard konfigurasjon, denne koster 12490 kr hos apple sin nettbutikk, om du er student så anbefaler jeg å bestille via apple store for utdanning da man får litt avslag i pris (tror det er 10%) og et gavekort på 600 kr man kan bruke i appstore eller itunes. Jeg bestilte den 4. juli og mottok maskinen i dag, så ikke så aller værst leveringstid heller :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...