Larsemão Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vinterens saltede veier har ført til at min "før-vinteren-rustfrie" 97 Primera har rustet veldig langs kanaler og hjulbuer, og det har blitt hull i kanalene. Men jeg er pga skole nå nødt til å selge min kjære primera. Hvor mye taper bilen verdi pga kanalene? Bør jeg gjøre noe med det før jeg selger den? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvis vi snakker om rusthull og store rustskader på ett år var den nok rimelig råtten fra før av, slike skader er fryktelig dyre og reparere og få gidder og ta en slik bil med mindre den er nesten gratis, litt over vrakpanten kanskje. Bilder ville vært fint av disse skadene. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Bilen er ganske så verdiløs. Ting som nye dekk og full tank kan dra prisen bittelitt opp. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Verdiløs pga kanalene? Koster meg 5000 hvis jeg skal ta meg av det ved å bytte kanalene da de er råtne, og med rusten i orden vet jeg at jeg får solgt den for 20000. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Da bør du fikse de selv før salg, de fleste vil måtte betale langt langt mer skal de få ordnet slikt. Og ja, biler med alvorlig rust er verdiløse, ingen normale folk vil kjøpe en slik. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå