Laila - Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 I min hage Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Fint motiv og lekkert med dråpen(e) - fine farger også. Jeg synes det er noe forstyrrende støy på bildet - særlig fargestøy. Om du hadde fått bort den ville det heve bildet mye, - du kunne kanskje også jobbe litt med lys og kontrast for bedre å få frem detaljene i blomsten og dråpene. Jeg ville dessuten vuredert et litt tettere utsnitt, ved å kutte litt i toppen og i høyre side. Slik jeg opplever bildet trekkes blikket mot den største dråpen og den ville jeg hatt litt nærmere det gyldne snitt. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Fint motiv og lekkert med dråpen(e) - fine farger også. Jeg synes det er noe forstyrrende støy på bildet - særlig fargestøy. Om du hadde fått bort den ville det heve bildet mye, - du kunne kanskje også jobbe litt med lys og kontrast for bedre å få frem detaljene i blomsten og dråpene. Jeg ville dessuten vuredert et litt tettere utsnitt, ved å kutte litt i toppen og i høyre side. Slik jeg opplever bildet trekkes blikket mot den største dråpen og den ville jeg hatt litt nærmere det gyldne snitt. Tusen takk for gode kommentarer ! Ser det du sier, når du sier det. Skal ta det med videre ) Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Enig med Astrid her. Lekkert bilde i seg selv, men lider noe av støy Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tipset for bli en mindre blender..f8 feks.Du ville fått den samme utydelige bakgrunnen,men mer fokus på knoppene/bladene.Med blitz vil bakgrunnen bli mørkere,om en skulle ønske det;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Enig med Astrid her. Lekkert bilde i seg selv, men lider noe av støy Tusen takk! Tipset for bli en mindre blender..f8 feks.Du ville fått den samme utydelige bakgrunnen,men mer fokus på knoppene/bladene.Med blitz vil bakgrunnen bli mørkere,om en skulle ønske det;) Supert! Blender 8 neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg