Nissen Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hvilken map i CS er deres favoritter? Min er utvilsomt de_dust4! Den kan lastes ned her : http://csmaps.zeroping.com Mvh Nissen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 de_rotterdam og de_cbble fordi de er stappfulle av små, mørke gjemmesteder. også alle brett hvor man kan sitte helt i ro og snipe med awp på alle dustene som løper forbi. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 liker dust2, inferno, dust1 og italy. Lenke til kommentar
Loc Rock Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg liker best de_rats, jeg.. der kan jeg eie alle awp horene med scouten min.. :smile: dessuten kan du være sint med hagle i den level, på awp horene selvfølgelig.. :smile: assault, dust, dust2 og inferno er heller ikke å forakte.. død over awp horer! :smile: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Når jeg en sjelden gang spiller CS så liker jeg siege. Elsker å være ct og plukke ned ak-rushere med awp'en min Kan ikke fordra de_dust og assault er vel det kjipeste brettet... Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 20:34, psilocybe skrev:de_rotterdam og de_cbble fordi de er stappfulle av små, mørke gjemmesteder.også alle brett hvor man kan sitte helt i ro og snipe med awp på alle dustene som løper forbi. Jøss..en likesinnet..du lik å snajp ja..hihi Prøv Day of Defeat..kåra til Mod of the year 2002. Masse snipersteder..CS er ikke noe for deg..det er ikke et eneste bra sted man kan snipe og man kan krype på det spillet..(det er det ikke mange fps-spill som kan?) Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 20:34, psilocybe skrev:de_rotterdam og de_cbble fordi de er stappfulle av små, mørke gjemmesteder.også alle brett hvor man kan sitte helt i ro og snipe med awp på alle dustene som løper forbi. Jøss..en likesinnet..du lik å snajp ja..hihi Prøv Day of Defeat..kåra til Mod of the year 2002. Masse snipersteder..CS er ikke noe for deg..det er ikke et eneste bra sted man kan snipe og man kan krype på det spillet..(det er det ikke mange fps-spill som kan?) Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 jeg liker best inferno, italy og aztec :smile: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 22:58, Loc Rock skrev:Jeg liker best de_rats, jeg..der kan jeg eie alle awp horene med scouten min.. :smile:dessuten kan du være sint med hagle i den level, påawp horene selvfølgelig.. :smile:assault, dust, dust2 og inferno er heller ikke å forakte..død over awp horer! :smile: Eheh..hva er forskjellen på scout og awp??!! Den er **** meg ikke stor. Scout'en er svakere og billigere Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 og kjappere å reloade, samt du beveger deg fortere. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 forskjellen med scout og awp er at awp mye mere unbalanced enn det scouten er. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 de_dust2 public pga av sin åpne struktur. de_aztec i clankamper. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 de_aztec som terrorist i klankamper liker jeg best. cs_italy som ct når det er klankamp er helt for jæ....! Liker maps der jeg kan ambushe hele laget og plaffe dem ned med AK eller M4:D Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 liker best mine brett eg de_celtic er og jevlig bra skit Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 cs/dod er som sc/ts eller ta... liker man intense game spiller man cs (uten awp), liker man camping og deffe og slikt spiller man dod. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Liker best Packman...husker ikke hvem eller hvor jeg lastet det ned, men det er så sinsvakt artig på LAN Lenke til kommentar
Toset Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 De beste brettene er klart disse (rangert fra best til 4. best): -de_dust2 -de_dust -de_inferno -de_aztec Disse brettene er ikke typiske sniperbrett med små camperhull overalt. Herlige stormebrett! ELSKER Å STORME(hvis laget er med vel å merke)!! CS FOREVER Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: On 2002-02-16 14:02, pizzabud skrev:forskjellen med scout og awp er at awp mye mere unbalanced enn det scouten er. So? Du dreper vel en fyr med skudd i huet ikke sant? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Med AWP kan du drepe på ett skudd uten å treffe hode. Men Scout må du treffe skikkelig headshot. AWP er JÆVL** mye kraftigere, og har dermed større gjennomslagskraft. Den kan drepe gjennom vegger, kasser, ka det måtte være, nesten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå