gidar Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei dere. Jeg trenger litt hjelp. Jeg har en app(open remote) på iphonen som styrer mitt knx anlegg hjemme(lys,varme) via en knx ip grensesnitt. Problemet mitt er og få dette til og fungere via en vpn kobling gjennom Dlink dir 825.. Prøvd mye rart, uten hell,. Satt opp portforward med port 3671 mot ip-grensesnittet, som er åpen ved test. (PS: satt opp dyndns uten hell, da det viser seg at O.remote ikke støtter dette. Skjønner ikke hvor vpn settingen egentlig er på dlinken..?? På iphonen har jeg vpn app, som virker og være i orden. Alt fungerer selfølgelig på Lokal wifi.. Tips til en oppgitt kar?? Som egentlig ikke har peiling på nettverk.... Mvh Geir A Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Noen spesiell grunn til å bruke VPN? Lenke til kommentar
gidar Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Det skal visst være det eneste som er testet og bevist fungerer.. (Av Open remote) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå