Heradon Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Da er spillet pre-loada Er bare å vente på tirsdagen. Endret 13. februar 2015 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Mulig folk allerede har sett denne, men her gåes det igjennom de fleste endringer som kommer med Attila. Tech treet ser ut til å være totalt forandret og til det bedre som man kan se ifra 22:45. Det nye familietreet som har vært savnet i vanilla går han igjennom ifra 33.00: https://www.youtube.com/watch?v=TEeOMz78e8Q Endret 13. februar 2015 av Thoto79 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Virker som ting man skulle ønske ble beholdt i serien som ble tatt bort/forandret i Rome 2 blir rettet opp i Atilla. Noe av det ihvertfall. Har hørt rykter om at spillet er vanskeligere. Samt at det skal være vanskeligere i late-game også. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Om noen syntes prisen var litt stiv i Steam, så ser jeg at den ihvertfall er 20% billigere på Gamesplanet Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Attila virker da lovende: http://www.pcgamer.com/total-war-attila-review/ Kryr vel av bugs de første ukene men så kan det vel muligens bli bra. PCGamer er en av de aller mest upålitelige spillsidene der ute og er avhengig av å gi nærmest utelukkende positive anmeldelser for å tjene penger. Dette gjelder nok mange spillsider, men her snakker vi om en nettsted som selger annonseplass direkte i twitterfeeden sin for å tjene noen ekstra spenn. PCGamer ga også Rome 2 en score på 85%, og som vi alle husker... Total War-spillene ser alltid lovende ut før launch. Ikke pre-order, vær så snill... Eller verre, pre-purchase(!!!) som ser ut til å være eneste alternativ på Steam. Jeg blir å vente til spillet er ute og anmeldt av seriøse aktører før jeg i det hele tatt vil vurdere å kjøpe spillet. Det er neppe spillbart før april/mai uansett. Det ser alltid mer lovende ut og bedre det Creative Assembly gulper opp, men det er mange videoer der ute av streamere og journalister som tester spillet. Seriøse aktører? IGN ga spillet 8.1... Jeg stoler aldri på anmeldelser. Jeg leser om spillet og ser på gameplay fra spillet også tar jeg en beslutning utifra det, og jeg blir skuffet. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Jeg gleder meg til om 1 år da Attia er offisielt ute av BETA og moderene har fått orden på det kaoset CA serverer oss (som vanlig) Endret 13. februar 2015 av Bahamut 3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Da er spillet pre-loada Er bare å vente på tirsdagen. Gjør det samme atm. kjøpte det i Januar Haters gonna hate! 1 Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg gleder meg til om 1 år da Attia er offisielt ute av BETA og moderene har fått orden på det kaoset CA serverer oss (som vanlig) Tullegutt. Dette så vi akkurat det samme med når Empire kom ut. Det led av mye problemer, og kjapt etter kom Napoleon. I Napoleon hadde de egentlig fiksa det meste som var problemet i Empire, og kunne i grunn vært kalt en stor ekspansjon til Empire. Vi ser nøyaktig det samme nå med Rome 2, og kjapt etter så kommer Attila. Til og med tittelen (en kjent historisk figur) indikerer at det ligger nøyaktig samme taktikk bak det hele. Det er jo i grunn bare modifisering av Rome 2, og det er en gylden mulighet for dem å melke enda mer penger ut av motoren i Rome 2, før de går for en ny overhaling og en ny flopp som må følges opp med en historisk person-tittel. Alt i alt, så tror jeg Attila kan bli alt det Rome 2 ikke var, og kanskje en knallopplevelse vi alle ønsket når Rome 2 kom ut. At man må betale den summen det er priset til er derimot noe jeg ikke helt setter pris på, men heller ikke noe annet å forvente når man ser hvordan spillmarkedet har utviklet seg til en sinnsykt pengesluk i aller verste melke-stil. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg er spent på om de har fikset sjøslagene, for i Rome 2 (sist jeg spilte) fungerte de ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Sjøslag skal fortsatt være dårlig i Attila. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 når man ser hvordan spillmarkedet har utviklet seg til en sinnsykt pengesluk i aller verste melke-stil. Problemet er at folk trykker "pre-order" og "pre-purchase" (absurd konsept) hele tiden, slik at utgiverne og utviklerne er sikret penger selv om spillet de gir ut er ræva. Og folk lærer ikke..! 2015 var ment å være året vi spillere skulle slutte å gi penger for spill før utgivelse. 3 Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Problemet er at folk trykker "pre-order" og "pre-purchase" (absurd konsept) hele tiden, slik at utgiverne og utviklerne er sikret penger selv om spillet de gir ut er ræva. Og folk lærer ikke..! 2015 var ment å være året vi spillere skulle slutte å gi penger for spill før utgivelse. Helt enig. Men jeg tror det er naivt å tro at folk noen gang kommer til å lære. Tåpelige fristelser, mini-pakker som blir solgt for latterlige summer, men som gir knapt en grafisk effekt er også ting folk pøser ut penger på. Kulturpakker? Kjøpte virkelig folk Sparta pakken og lignende? Sånt er for meg helt utrolig. Men hype er hype. Jo mer de spruter ut gulp om grønne skoger og brus i springen, så hiver folk penger etter dem. Se på spill som H1Z1. En ubrukelig P2W tittel som de tar 140kr for, men som egentlig skal være F2P. De tjener penger på folks forventninger og generell hype. BETAL for en alpha, og spill fullversjonen gratis. Så lenge folk ikke tar ansvar selv, så må vi bare godta at et spill med alt innhold vil fortsette å koste tusenlapper. Endret 15. februar 2015 av sjeve 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Relase date i morgen Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Preloadet og klar til spilling!! Om spillet er bedre polert enn Rome 2 så blir det nok en 50 timer første uken ja. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Uenig med dere anti-preorderfolka. Har spilt Total War i 10 år nå, jeg vet hva jeg går til og hva jeg kan forvente. Ja det er utrolig mange som går på limpinnen, tiltross for at utviklerne er tvilsomme og lite profesjonelle. Det er viktig å være veldig kritisk, betaler du for alpha. Du burde betale fordi du har tro på produktet, men om du forventer at alpha skal være spillbart eller at sluttproduktet kommer til å bli bra. Ja da er du dum... Det er en grunn til at jeg ikke har brukt penger på War Z og H1Z1 for meg så begge spillene tvilsomme ut. War Z ble utviklet på noen få måneder jeg synes det er helt ubegripelig at folk kjøpte dette spillet. Det var dømt til å feile. Kan umulig være godt gjennomført med at de brukte så kort tid på utvikle spillet, også virket utgiveren veldig useriøse. Derimot har jeg betalt for Minecraft, DayZ SA og Star Citizien. Alle spillene ble kjøpt i alpha-stadiet. Utviklerne av disse spillene har et godt renomme, Mojang som står bak Minecraft var riktignok ukjent, men de hadde et godt produkt allerede ved alpha. Gjorde ikke noe å bruke 20kr på det. Selv om spill som Star Citizien kan bli en flopp så er jeg klar over det, men jeg ønsker å støtte utviklerne. Så langt virker det veldig lovende. Jeg klar over konsekvensene. Gjør meg ikke noe om de bruker lang tid på utvikle heller, jeg er klar over at det kan ta lang tid, og jeg har mye annet jeg kan finne på i mellomtiden. Attila kommer til å være det Rome 2 ikke var. For min del er det trygt å pre-ordre. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Hvordan vet du at attila kommer til å være det rome 2 ikke var? Erfaringer forteller jo en helt annen historie. Jeg forstår ikke hvordan du kan rettferdigjøre den tankegangen der. Det ser unektelig litt spennende ut å spille the sassanid empire, lenge leve zoroaster! Endret 16. februar 2015 av Everket 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Uenig med dere anti-preorderfolka. Har spilt Total War i 10 år nå, jeg vet hva jeg går til og hva jeg kan forvente. Ja det er utrolig mange som går på limpinnen, tiltross for at utviklerne er tvilsomme og lite profesjonelle. Det er viktig å være veldig kritisk, betaler du for alpha. Du burde betale fordi du har tro på produktet, men om du forventer at alpha skal være spillbart eller at sluttproduktet kommer til å bli bra. Ja da er du dum... Det er en grunn til at jeg ikke har brukt penger på War Z og H1Z1 for meg så begge spillene tvilsomme ut. War Z ble utviklet på noen få måneder jeg synes det er helt ubegripelig at folk kjøpte dette spillet. Det var dømt til å feile. Kan umulig være godt gjennomført med at de brukte så kort tid på utvikle spillet, også virket utgiveren veldig useriøse. Derimot har jeg betalt for Minecraft, DayZ SA og Star Citizien. Alle spillene ble kjøpt i alpha-stadiet. Utviklerne av disse spillene har et godt renomme, Mojang som står bak Minecraft var riktignok ukjent, men de hadde et godt produkt allerede ved alpha. Gjorde ikke noe å bruke 20kr på det. Selv om spill som Star Citizien kan bli en flopp så er jeg klar over det, men jeg ønsker å støtte utviklerne. Så langt virker det veldig lovende. Jeg klar over konsekvensene. Gjør meg ikke noe om de bruker lang tid på utvikle heller, jeg er klar over at det kan ta lang tid, og jeg har mye annet jeg kan finne på i mellomtiden. Attila kommer til å være det Rome 2 ikke var. For min del er det trygt å pre-ordre. Veldig godt skrevet!Rome 2 er for meg det beste spillet i total war serien. Det eg har spilt mest av alle spillene. Så å si eg gleder meg til attila er en underdrivelse av dimensjoner Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Uenig med dere anti-preorderfolka. Har spilt Total War i 10 år nå, jeg vet hva jeg går til og hva jeg kan forvente. Ja det er utrolig mange som går på limpinnen, tiltross for at utviklerne er tvilsomme og lite profesjonelle. Det er viktig å være veldig kritisk, betaler du for alpha. Du burde betale fordi du har tro på produktet, men om du forventer at alpha skal være spillbart eller at sluttproduktet kommer til å bli bra. Ja da er du dum... Det er en grunn til at jeg ikke har brukt penger på War Z og H1Z1 for meg så begge spillene tvilsomme ut. War Z ble utviklet på noen få måneder jeg synes det er helt ubegripelig at folk kjøpte dette spillet. Det var dømt til å feile. Kan umulig være godt gjennomført med at de brukte så kort tid på utvikle spillet, også virket utgiveren veldig useriøse. Derimot har jeg betalt for Minecraft, DayZ SA og Star Citizien. Alle spillene ble kjøpt i alpha-stadiet. Utviklerne av disse spillene har et godt renomme, Mojang som står bak Minecraft var riktignok ukjent, men de hadde et godt produkt allerede ved alpha. Gjorde ikke noe å bruke 20kr på det. Selv om spill som Star Citizien kan bli en flopp så er jeg klar over det, men jeg ønsker å støtte utviklerne. Så langt virker det veldig lovende. Jeg klar over konsekvensene. Gjør meg ikke noe om de bruker lang tid på utvikle heller, jeg er klar over at det kan ta lang tid, og jeg har mye annet jeg kan finne på i mellomtiden. Attila kommer til å være det Rome 2 ikke var. For min del er det trygt å pre-ordre. Så du er enig i at det er en alpha du har kjøpt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå