Heradon Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Rome 2 er det total war spillet eg har spilt mest. Men håper de lager Empire 2 som neste spill. Kan nesten garantere at neste blir Medieval 3 Total War Det blir det ikke. CA har selv sagt at de ikke vil lage noen 3'r i serien deres. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Har du kilden til det utsagnet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Selv om de har sagt det så er det ikke satt i stein. Tviler på at vi ikke ser en 3er i en av seriene deres om 20 år, uansett hva de måtte uttale nå. Endret 22. september 2014 av Kron Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvorfor ingen 3`ere? Hørtes ut som ett merkelig prinsipp og heller måtte lage en 2`er til mindre populære spill i serien istedenfor Håper personlig på både Medieval 3 og Rome 3 (selv om Empire 2 ikke hadde vært gærnt det heller). Lenke til kommentar
Seal Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Håper virkelig på Medieval 3. Håper de legger mer arbeid i neste spill pre-release denne gangen. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tror det neste blir Warhammer: Total War. Da det har vært noen oppkjøp og samarbeidsavtaler mellom rettighetseierne. For min tror jeg det hadde vært veldig kult. Selv om jeg tviler på noe Medieval 3, så er det også noe jeg hadde satt høyt. Medieval 2 er vel det jeg har spilt mest så Ellers mye interessant som kan utfolde seg i Kina. Angående Rome 2. Flere som har fått spilt litt av den nye versjonen? Emperor Edition. Nå er det lenge siden jeg har spilt Rome 2, så skal bli godt å begynne litt igjen 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Eneste jeg merktet med empror edition(med mindre det er en av modene jeg bruker) er at nå kaster romere og annet infanteri pilums og javelins automatisk uten at du ber de angripe. Hvis jeg går fra extreme shadows til very high shadows får jeg 70-35 fps i slag med sånn ca. 11 000 soldater. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Jeg tror det neste blir Warhammer: Total War. Det hadde vært helt konge, men jeg tviler litt på at vi får et fullverdig warhammer total war noen gang. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Kjøpte Rome 2 da det var nytt, spilte en time og rørte det aldri igjen. Var vel først og fremst ytelsen som gjorde det. Da spillet var bortimot uspillelig for meg. Prøvde det igjen nå, pga den store patchen steam insisterte på å laste ned, emperor edision regner jeg med. Nå gikk spillet silke mykt! Svei av 4 timer på det i går. svært mange nye ting i forholdt til andre spill i sieren, men tror jeg liker det Endret 24. september 2014 av GrinderX9 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Er det fortsatt tilbakestående AIer og passive CPUer (Siege defence) etter siste patch? Er det forresten nødvendig med Radious moden nå? Virker som spillet ikke kjører når den er aktiv. Endret 24. september 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Hva har vi i vente tro?http://i.imgur.com/jfuL4Hy.jpg Noen tror det er Attila, herskeren over Hunerne. http://en.wikipedia.org/wiki/Attila Endret 25. september 2014 av Nerowulf Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Det kan virkelig se slik ut. Ikke det jeg hadde ønsket meg, men så lenge spillet bare funker og har bred støtte for mods så er det ikke så nøye for min del hvilken tidsperiode man spiller i. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hunerne vil vel da bestå mye av Horse-Archers og barbariske tendenser. Blir litt kontrast til romerne, som i seg selv er bra. Dog selv er jeg større fan av struktur og orden. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Da ble det Total War: Attila. Stand alone med videreutvikling av Rome 2. Totalt sett ser det ut som hva Rome 2 burde ha vært. Da vi nå får religion, familietre, bilder av bygnigene og unitene (ikke malerier), "bygnignstre", bedre UI. Grafisk ser det mye bedre ut enn Rome 2. Både Campaign og Battle. Dog dette er pre-alpha, så grafikken kan endre seg. Kommer i 2015. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Eg gleder meg!!! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Nå venter jeg egentlig bare på kommentaren ifra CA HQ "We have increased the AI bugded with another 60% compared to what we had on Total Wat Rome 2" helst ifra han som er sjef for AI avdelingen og ikke minst "We will not release it before the game is done" Dette betyr jo det samme gamle, at vi får betale for en Pre-Alpha release der vi får gleden av å for å både alpha OG beta teste spillet igjennom 1-2 år, og når CA endelig har fått noe lunde kontroll på rotet annonserer de neste TW spill i serien. Gleder meg til både trailere og ingame videoer av spillet som IKKE er i nærheten av det vi faktisk får på slippdatoen samt at de sier at du fint kan spille spillet på integrert grafikk. Endret 25. september 2014 av Bahamut Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Nå venter jeg egentlig bare på kommentaren ifra CA HQ "We have increased the AI bugded with another 60% compared to what we had on Total Wat Rome 2" helst ifra han som er sjef for AI avdelingen og ikke minst "We will not release it before the game is done" Dette betyr jo det samme gamle, at vi får betale for en Pre-Alpha release der vi får gleden av å for å både alpha OG beta teste spillet igjennom 1-2 år, og når CA endelig har fått noe lunde kontroll på rotet annonserer de neste TW spill i serien. Gleder meg til både trailere og ingame videoer av spillet som er i nærheten av det vi faktisk får på slippdatoen samt at de sier at du fint kan spille spillet på integrert grafikk. Man må jo tro at de lærer som alle andre og kan ikke se at de ønsker å sette seg i samme situasjonen en gang til. Markedsavd og utgiver må jo nå ha skjønt at det rett og slett ikke er verdt å pushe spillet ut før det er ferdig og komplett. Når det er sagt hjelper jo publikum (inkl meg) til her ved å faktisk kjøpe spillet på tross av alt, Rome 2 solgte paradoxalt nok visstnok utrolig bra og grusa jo for eksempel Shogun 2 som jo faktisk var bra.. Kan vel minne om at forhåndskjøp ikke nødvendigvis er noe lurt i dette tillfellet heller.. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Når det er sagt hjelper jo publikum (inkl meg) til her ved å faktisk kjøpe spillet på tross av alt, Rome 2 solgte paradoxalt nok visstnok utrolig bra og grusa jo for eksempel Shogun 2 som jo faktisk var bra.. Kan vel minne om at forhåndskjøp ikke nødvendigvis er noe lurt i dette tillfellet heller.. Ja, kommer til å kjøpe/forhåndkjøpe det jeg også Endret 25. september 2014 av Bahamut Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Attila trailer: https://www.youtube.com/watch?v=HYBWG0ko0lM PCGamer Attila Interview: https://www.youtube.com/watch?v=w2nEIkgJYKE Endret 25. september 2014 av Thoto79 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Fantatstisk har ventet på dette lenge blir kult å spille som Atilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå