Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Selv om de har sagt det så er det ikke satt i stein. Tviler på at vi ikke ser en 3er i en av seriene deres om 20 år, uansett hva de måtte uttale nå.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Jeg tror det neste blir Warhammer: Total War. Da det har vært noen oppkjøp og samarbeidsavtaler mellom rettighetseierne.

For min tror jeg det hadde vært veldig kult.

Selv om jeg tviler på noe Medieval 3, så er det også noe jeg hadde satt høyt. Medieval 2 er vel det jeg har spilt mest så :)

Ellers mye interessant som kan utfolde seg i Kina.

Angående Rome 2. Flere som har fått spilt litt av den nye versjonen? Emperor Edition. Nå er det lenge siden jeg har spilt Rome 2, så skal bli godt å begynne litt igjen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste jeg merktet med empror edition(med mindre det er en av modene jeg bruker) er at nå kaster romere og annet infanteri pilums og javelins automatisk uten at du ber de angripe.

Hvis jeg går fra extreme shadows til very high shadows får jeg 70-35 fps i slag med sånn ca. 11 000 soldater.

Lenke til kommentar

Kjøpte Rome 2 da det var nytt, spilte en time og rørte det aldri igjen. Var vel først og fremst ytelsen som gjorde det. Da spillet var bortimot uspillelig for meg. Prøvde det igjen nå, pga den store patchen steam insisterte på å laste ned, emperor edision regner jeg med. Nå gikk spillet silke mykt! Svei av 4 timer på det i går. svært mange nye ting i forholdt til andre spill i sieren, men tror jeg liker det :)

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Da ble det Total War: Attila. Stand alone med videreutvikling av Rome 2.

Totalt sett ser det ut som hva Rome 2 burde ha vært. Da vi nå får religion, familietre, bilder av bygnigene og unitene (ikke malerier), "bygnignstre", bedre UI.

Grafisk ser det mye bedre ut enn Rome 2. Både Campaign og Battle. Dog dette er pre-alpha, så grafikken kan endre seg.

Kommer i 2015.

Lenke til kommentar

Nå venter jeg egentlig bare på kommentaren ifra CA HQ "We have increased the AI bugded with another 60% compared to what we had on Total Wat Rome 2" helst ifra han som er sjef for AI avdelingen og ikke minst "We will not release it before the game is done"

Dette betyr jo det samme gamle, at vi får betale for en Pre-Alpha release der vi får gleden av å for å både alpha OG beta teste spillet igjennom 1-2 år, og når CA endelig har fått noe lunde kontroll på rotet annonserer de neste TW spill i serien.

Gleder meg til både trailere og ingame videoer av spillet som IKKE er i nærheten av det vi faktisk får på slippdatoen samt at de sier at du fint kan spille spillet på integrert grafikk.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Nå venter jeg egentlig bare på kommentaren ifra CA HQ "We have increased the AI bugded with another 60% compared to what we had on Total Wat Rome 2" helst ifra han som er sjef for AI avdelingen og ikke minst "We will not release it before the game is done"

Dette betyr jo det samme gamle, at vi får betale for en Pre-Alpha release der vi får gleden av å for å både alpha OG beta teste spillet igjennom 1-2 år, og når CA endelig har fått noe lunde kontroll på rotet annonserer de neste TW spill i serien.

Gleder meg til både trailere og ingame videoer av spillet som er i nærheten av det vi faktisk får på slippdatoen samt at de sier at du fint kan spille spillet på integrert grafikk.

Man må jo tro at de lærer som alle andre og kan ikke se at de ønsker å sette seg i samme situasjonen en gang til. Markedsavd og utgiver må jo nå ha skjønt at det rett og slett ikke er verdt å pushe spillet ut før det er ferdig og komplett. Når det er sagt hjelper jo publikum (inkl meg) til her ved å faktisk kjøpe spillet på tross av alt, Rome 2 solgte paradoxalt nok visstnok utrolig bra og grusa jo for eksempel Shogun 2 som jo faktisk var bra.. :p

Kan vel minne om at forhåndskjøp ikke nødvendigvis er noe lurt i dette tillfellet heller..

Lenke til kommentar

Når det er sagt hjelper jo publikum (inkl meg) til her ved å faktisk kjøpe spillet på tross av alt, Rome 2 solgte paradoxalt nok visstnok utrolig bra og grusa jo for eksempel Shogun 2 som jo faktisk var bra.. :p

Kan vel minne om at forhåndskjøp ikke nødvendigvis er noe lurt i dette tillfellet heller..

Ja, kommer til å kjøpe/forhåndkjøpe det jeg også :ph34r:

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...