Kontorstol Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bra på papiret. Noen forbedring i praksis? Gidder ikke å laste det ned på nytt før det er spillbart. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Skal teste litt nå, spent på end turn times Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Eg bryr meg ikke så mye på end turns, såklart er det litt irriterende men om det ikke går ann å gjøre noe med det så går det ikke ann. Verre med turntiden i MP, der kan det virkelig gå lang tid. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Et ytelsen bedre? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kan ikke si at jeg merker noe forskjell, desverre Lenke til kommentar
Rungne Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tror faktisk ytelsen min i battles ble værre :/ Har alltid hatt 40+ fps i slag med ca. 5000 soldater. I det første slaget etter patchen var det 3000 soldater og da lå jeg på 25 fps 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Haha, får en rar bug på på sieges, og så klart sieges har jo den ai buggen som gjør at de ikke angriper, Så man må bare vente på timeren går ut, men jeg har en bug som gjør at spillet lagger(selve spillet ikke fpsen den er høy) Men spillet lagger, det skjer bare på by battles, noe som gjør at timeren også lagger, så det slaget som skal ta 40 minutter før tiden går ut tok nå næmrere 2 timer. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Haha, får en rar bug på på sieges, og så klart sieges har jo den ai buggen som gjør at de ikke angriper, Så man må bare vente på timeren går ut, men jeg har en bug som gjør at spillet lagger(selve spillet ikke fpsen den er høy) Men spillet lagger, det skjer bare på by battles, noe som gjør at timeren også lagger, så det slaget som skal ta 40 minutter før tiden går ut tok nå næmrere 2 timer. den har jeg også fått et par ganger. Sykt irriterende. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Den nye patchen gjorde faktisk spillet spillbart, men np har jeg også fått bugen som gjør at ting i spillet lagger mens selve "kameraet" har grei fps... Edit: Og hvorfor i helvete kan ikke jeg pause spillet (prologen)? Selv om jeg trykker på escape går spillet bak menyen......... Endret 13. september 2013 av Kontorstol Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fikk den by laggen for første gang, kanskje det er relater til patchen. Men end turn timeren har gått ned drastisk på SP play... tar bare 30 sek - 1 min I end game Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg merker ingen forskjell. End turn tar i alle fall et par minutter tror jeg, og alt lagger inn i helvete, muligens verre enn før, og i alle fall på campaign map. 2500k og gtx 570. 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvordan øker jeg campaign movement range? Begynner å ta litt lang tid nå som riket mitt har blitt en god del større. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 sekskjerne prossesor med gtx 580 ingen lagg her på extreme. utenom litt i end turn men det skjer i alle spillene. end turn tar nesten et helt minutt. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvordan øker jeg campaign movement range? Begynner å ta litt lang tid nå som riket mitt har blitt en god del større. Forced march og generalens skills er vel eneste mulighet. Kanskje noe teknologi også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Forced march og generalens skills er vel eneste mulighet. Kanskje noe teknologi også. Du kan også ha spies eller heroes i hæren din, de kan også få skills som gir movment bonuser. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ikke noe særlig problemer med lag, men end turn times er forferdelig. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Kan noen melde om Rome II er spillbart nå? Ting jeg ikke taklet: 5min rundetider, wtf?? Ekstrem fps drop i campaign map når du highlighter noe som helst Ræv fps i noen kamper AI som er helt fullstendig ubrukelig Specs står i signatur før rome fanboys kommer med den 2 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ingen større forbedringer å melde. Dette kan ta måneder å fikse og år for å gjøre til det spillet som ble avertert hva angår 'features' og lovnader fra utviklerne i videoer opp mot utgivelsen. Creative Assembly har allerede satt igang arbeidet med sitt neste spill. Jack Lusted ville ikke røpe hva det er. 2 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ting jeg ikke taklet: 5min rundetider, wtf?? At AI suger må man bare leve med. Har du sjekket av på follow AI? Etter at jeg gjorde det gikk det veldig mye raskere. Litt kjipt å ikke kunne følge AI, men det er alt i alt verdt det. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 At AI suger må man bare leve med. Har du sjekket av på follow AI? Etter at jeg gjorde det gikk det veldig mye raskere. Litt kjipt å ikke kunne følge AI, men det er alt i alt verdt det. Selvsagt hadde jeg Follow unit AI off, er ikke ny til serien ^^ Men kan mildt sagt melde enorm skuffelse, Medieval II står fortsatt høyest, spesielt med Stainless Steel mod. anbefales, bruk tiden på det mens vi venter på en eventuell Rome 2 unfuckup 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå