Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, får en rar bug på på sieges, og så klart sieges har jo den ai buggen som gjør at de ikke angriper,

Så man må bare vente på timeren går ut, men jeg har en bug som gjør at spillet lagger(selve spillet ikke fpsen den er høy)

Men spillet lagger, det skjer bare på by battles, noe som gjør at timeren også lagger, så det slaget som skal ta 40 minutter før tiden går ut tok nå næmrere 2 timer.

Lenke til kommentar

Haha, får en rar bug på på sieges, og så klart sieges har jo den ai buggen som gjør at de ikke angriper,

Så man må bare vente på timeren går ut, men jeg har en bug som gjør at spillet lagger(selve spillet ikke fpsen den er høy)

Men spillet lagger, det skjer bare på by battles, noe som gjør at timeren også lagger, så det slaget som skal ta 40 minutter før tiden går ut tok nå næmrere 2 timer.

den har jeg også fått et par ganger. Sykt irriterende.
Lenke til kommentar

Den nye patchen gjorde faktisk spillet spillbart, men np har jeg også fått bugen som gjør at ting i spillet lagger mens selve "kameraet" har grei fps...

Edit: Og hvorfor i helvete kan ikke jeg pause spillet (prologen)? Selv om jeg trykker på escape går spillet bak menyen.........

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Ingen større forbedringer å melde. Dette kan ta måneder å fikse og år for å gjøre til det spillet som ble avertert hva angår 'features' og lovnader fra utviklerne i videoer opp mot utgivelsen.

Creative Assembly har allerede satt igang arbeidet med sitt neste spill. Jack Lusted ville ikke røpe hva det er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

At AI suger må man bare leve med. Har du sjekket av på follow AI? Etter at jeg gjorde det gikk det veldig mye raskere. Litt kjipt å ikke kunne følge AI, men det er alt i alt verdt det.

Selvsagt hadde jeg Follow unit AI off, er ikke ny til serien ^^

Men kan mildt sagt melde enorm skuffelse, Medieval II står fortsatt høyest, spesielt med Stainless Steel mod. anbefales, bruk tiden på det mens vi venter på en eventuell Rome 2 unfuckup

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...