Mildir Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Finner ikke fram til hvordan jeg disabler en kjerne i w8 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Sencured, den 08 Sept 2013 - 18:37, sa: Det skal visstnok finnes en workaround her. Skal prøve dette selv nåhttp://forums.totalw...5943&viewfull=1 Prøvde nettopp dette å slikt gikk det når jeg kjørte benchmarken med High settings (AA, SSAO osv var av) 1 kjerne jobber og 7 andre ligger på 30-40%, er dette normalt? EDIT: Fikk 63 FPS i gjennomsnitt. Endret 8. september 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Finner ikke fram til hvordan jeg disabler en kjerne i w8 http://www.eightforums.com/general-support/2454-cpu-affinity-priority.html ? Sencured, den 08 Sept 2013 - 18:37, sa: Prøvde nettopp dette å slikt gikk det når jeg kjørte benchmarken med High settings (AA, SSAO osv var av) 1 kjerne jobber og 7 andre ligger på 30-40%, er dette normalt? EDIT: Fikk 63 FPS i gjennomsnitt. Hva skjer om du disabler kjerne #0? Selv har jeg en 4-kjerners og hadde mest load på kjerne #3, mens det nå er veldig jevnt og høyt fordelt på kjerne #0-2 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 http://www.eightforums.com/general-support/2454-cpu-affinity-priority.html ? Hva skjer om du disabler kjerne #0? Selv har jeg en 4-kjerners og hadde mest load på kjerne #3, mens det nå er veldig jevnt og høyt fordelt på kjerne #0-2 Samme load om jeg kun bruker 3 kjerner, samt mistet jeg 10 FPS. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Benchmark: Extreme settings - 34 FPS Ultra Settings - 47 FPS (38 FPS med kun 3 kjerner) Very High - 59F FPS High - 66++ FPS Endret 8. september 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Flere har rapportert forbedret ytelse på maskiner med CPU m/flere kjerner ved å gjøre følgende: Takk for post! Dette løste faktisk hele lag problemet mitt!?! Spillet hadde tydligvis bare benyttet èn kjerne til nå.. så man må klikke vekk alle kjerner og lagre, for så å klikke dem tilbake igjen og save på nytt. Campaign mappet lagger nesten like mye som før men det er vel heller spillet som er lite optimalisert og lite å gjøre med. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det vi trenger mest nå er en diplomati fiks for maktbalansen som låser seg i 50-50 uansett hvor mektig riket ditt. Det ødelegger hele diplomatien når maktfaktor ikke spiller noen rolle når du kommer lengre ut i spillet. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Remake av introen til Rome 1. Hvilken liker dere best? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Syntes remaken var klart fetere enn originalen! Spørsmål: Husker ikke helt hvordan dette var i Rome 1, blir military upkeepen lavere av å ha hæren stasjonert i en by/flåten i en havn? Eller om det er noe forskjell om man har troppene i eget område kontra utenfor grensene? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Syntes remaken var klart fetere enn originalen! Spørsmål: Husker ikke helt hvordan dette var i Rome 1, blir military upkeepen lavere av å ha hæren stasjonert i en by/flåten i en havn? Eller om det er noe forskjell om man har troppene i eget område kontra utenfor grensene? Eneste måte å redusere upkeepen på er å ha skills/trait til generaler/agenter eller på selve hæren. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Eneste måte å redusere upkeepen på er å ha skills/trait til generaler/agenter eller på selve hæren. Riktig. Takk takk. Syntes forøvrig at å spille Rome (House of Junia) var såre enkelt i forhold til for eks Iceni. Rome`s soldater skal vel reflektere hvordan de var i virkeligheten og er vel dermed som seg hør og bør litt OP. Får heller skru opp vanskelighetssgraden skal man spille en romersk faksjon. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Riktig. Takk takk. Syntes forøvrig at å spille Rome (House of Junia) var såre enkelt i forhold til for eks Iceni. Rome`s soldater skal vel reflektere hvordan de var i virkeligheten og er vel dermed som seg hør og bør litt OP. Får heller skru opp vanskelighetssgraden skal man spille en romersk faksjon. Selv på legendary er spillet forsåvidt enkelt. Spillet mangler mye, deriblandt står balanse høyt på den listen.. Endret 9. september 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvorfor får jeg opp at jeg ikke kan spille mot andre online for jeg har en annen versjon..? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kva er Dykkar beste tips for å ordne opp i tull og fanteri i byen? Turn 1:Public order 100 (0) 3-6 turns seinare er det Public order -17 (-20). Kanskje noko overdreve. Men kva er beste råd for å ordne opp? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bygge bygninger som gir Public Order. Pass på at det er riktig kultur i byen. Fjern fiendtlige agenter som gjør negativ effektet på området. pass på så ingen hær eller navy raider området (inkludert dine egne.) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kva er Dykkar beste tips for å ordne opp i tull og fanteri i byen? Turn 1: Public order 100 (0) 3-6 turns seinare er det Public order -17 (-20). Kanskje noko overdreve. Men kva er beste råd for å ordne opp? Sett en hær i byen, de hjelper litt, bytt ut militære/industri bygg med kultur eller philosofi bygg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Takk for tips! Elles, så er no beta1patch forsvunne hjå meg - og eg er igjen nede i 12 fps når eg spelar på kartet. Herregud for nokre amatørar CA er... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Herregud for nokre amatørar CA er... Naah. De har det som yrke, derfor er de profesjonelle... Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Takk for tips! Elles, så er no beta1patch forsvunne hjå meg - og eg er igjen nede i 12 fps når eg spelar på kartet. Herregud for nokre amatørar CA er... Det har ingenting med saken å gjøre at BETA versjonen er fjernet, du har fremdeles Patch 1 (pluss patch 1 hotfix installert) Problemet med campaign kartet er at jo lengre ut i runden du kommer jo mer lag blir det (pga at du utforsker mer av kartet). Du skal være gla for 12 FPS, jeg med mine 680SLi har rundt 1-2 fps på campaign karet nå :-) Naah. De har det som yrke, derfor er de profesjonelle... Profesjonelle amatører da? :-) Kva er Dykkar beste tips for å ordne opp i tull og fanteri i byen? Turn 1: Public order 100 (0) 3-6 turns seinare er det Public order -17 (-20). Kanskje noko overdreve. Men kva er beste råd for å ordne opp? Om du går på "detailed" på byen får du opp hva som trekker opp og hva som trekker ned Public Order. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kva er Dykkar beste tips for å ordne opp i tull og fanteri i byen? Turn 1: Public order 100 (0) 3-6 turns seinare er det Public order -17 (-20). Kanskje noko overdreve. Men kva er beste råd for å ordne opp? Du må hele tiden passe på hvor mye negativ public order bygningene du bygger fører med seg. Det som er utrolig irriterende er at etter at public order har kommet til 100, får du ikke vite hvor langt du er fra at den synker, du må regne det ut manuelt før du bygger noe nytt. Hadde vært mye bedre om det stod f.eks. 100 (+3) med oransje tall. Da skjønner du at den ikke øker mer, men at du har 3 poeng å gå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå