Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk!

Ser at de ihvertfall fikset skyggene på DirectX 10 kort som var mitt største issue. Det hele så ut som Rome 1 bare med 10 FPS :p

Gameplay messig skulle jeg gjerne ha sett at vic points ble optional men det føler jeg på meg at jeg/vi kan se lenge etter..

Lenke til kommentar

Gameplay messig skulle jeg gjerne ha sett at vic points ble optional men det føler jeg på meg at jeg/vi kan se lenge etter..

Ikke fulgt med på tw-forumet, men har det virkelig ikke kommet en mod som fjerner disse enda? Trodde det var numbero uno på listen.

Lenke til kommentar

Noen som har fått testet ut Radious battle mod? I går vant jeg flere slag der mine 900 menn ikke tapte mer enn 100 mann mot en hær på nesten 3000... Og da var fienden nærmest utslettet. Og dette helt i begynnelsen av campaign når alle hærene er shit-tier.

Lenke til kommentar

Noen som har fått testet ut Radious battle mod? I går vant jeg flere slag der mine 900 menn ikke tapte mer enn 100 mann mot en hær på nesten 3000... Og da var fienden nærmest utslettet. Og dette helt i begynnelsen av campaign når alle hærene er shit-tier.

I feel you, igår tok jeg over en by (hovedbymed mur) der jeg hadde ca 6000 soldater mens fienden hadde 5000 og mine romerske soldater drepte 4700 eller no, selv mistet jeg 70 soldater. Problemet er at AI'n bare kjøper billig enheter, f.eks besto nesten halvparten av de 5000 kun av slingere og de har ingenting å stille opp med mot tunge soldater slik roma har. De 70 mistet jeg forøvring mot slingerene når jeg angrep dem men tror ikke jeg mistet en eneste i selve nærkampene.

Radious sine mods ser bra ut, deriblandt battle moden men den moden "senke" bare farten på slagene litt slik at spillet ikke føles så arcade ut men tror ikke han har ikke verktøy til å begynne å tweake AI'n enda eller fått nok tid til å se på denne delen. Samt så var DarthVader den beste på å tweake AI'n på de andre spillene, følte ikke Radious klarte å levere helt der.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

For å si det slik så var jo Roma kjent som den stødige sivilisasjonen den engang var med hærer som tok over mesteparten av Europa.

Vel, ok nå har jeg allerede spilt en runde med både Sparta og Makedonia og der var det akkurat likt. Orker bare ikke å spille 50+++ turns med dem slik at jeg hadde de store slagene men der var det også plankekjøring dessverre.

Greit nok at Roma har styrke men dette bør bli reflektert med høy upkeep på enhetene for å få en vis balanse i spillet....oii, balanse må kanskje defineres bedre i Rome 2

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

For å si det slik så var jo Roma kjent som den stødige sivilisasjonen den engang var med hærer som tok over mesteparten av Europa.

Nå var det var ikke slik at romerne bare feiet over den antikke verden. De erobret over flere århundre, og det er en drøss med slag hvor romerne ble brutalt nedslaktet,

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...