Mildir Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tror folk flest har fått med seg at du er misfornøyd nå 3 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Til dere som har spilt med Carthage: Hva gjør dere for å fikse opp public order i Lilybaeum? Bygger ut, øker byens garnison, researcher philosophy? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tror folk flest har fått med seg at du er misfornøyd nå Synes bare det er gøy å se at andre også deler de samme tankene rundt spillet, tanker jeg hadde lenge får spillet kom :-) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er patchen ute? Noen som kan linke til patch notes? Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er patchen ute? Noen som kan linke til patch notes? http://forums.totalwar.com/showthread.php/80662-PLEASE-READ-BEFORE-POSTING-Information-on-Patch-1-Beta-Testing Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Radious har ihvertfall hatt en travel uke, har lagt ut 5 mods allerede som på papiret vil øke spillegleden mye! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 http://forums.totalwar.com/showthread.php/80662-PLEASE-READ-BEFORE-POSTING-Information-on-Patch-1-Beta-Testing Takk! Ser at de ihvertfall fikset skyggene på DirectX 10 kort som var mitt største issue. Det hele så ut som Rome 1 bare med 10 FPS Gameplay messig skulle jeg gjerne ha sett at vic points ble optional men det føler jeg på meg at jeg/vi kan se lenge etter.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Gameplay messig skulle jeg gjerne ha sett at vic points ble optional men det føler jeg på meg at jeg/vi kan se lenge etter.. Ikke fulgt med på tw-forumet, men har det virkelig ikke kommet en mod som fjerner disse enda? Trodde det var numbero uno på listen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) BETAen av patch 1 er ute på steam under egenskaper -->BETAer. Endret 6. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ja, den kom vel ut i går eller noe? Når kommer den på stable version? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 I morgen ifølge noen kilder. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Beta patchen ble utgitt igår ja, "release" utgaven skal komme iløpet av dagen, men skal vel ikke se bortifra at det dukker opp en forsinkelse for alt man vet. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Noen som har fått testet ut Radious battle mod? I går vant jeg flere slag der mine 900 menn ikke tapte mer enn 100 mann mot en hær på nesten 3000... Og da var fienden nærmest utslettet. Og dette helt i begynnelsen av campaign når alle hærene er shit-tier. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Noen som har fått testet ut Radious battle mod? I går vant jeg flere slag der mine 900 menn ikke tapte mer enn 100 mann mot en hær på nesten 3000... Og da var fienden nærmest utslettet. Og dette helt i begynnelsen av campaign når alle hærene er shit-tier. I feel you, igår tok jeg over en by (hovedbymed mur) der jeg hadde ca 6000 soldater mens fienden hadde 5000 og mine romerske soldater drepte 4700 eller no, selv mistet jeg 70 soldater. Problemet er at AI'n bare kjøper billig enheter, f.eks besto nesten halvparten av de 5000 kun av slingere og de har ingenting å stille opp med mot tunge soldater slik roma har. De 70 mistet jeg forøvring mot slingerene når jeg angrep dem men tror ikke jeg mistet en eneste i selve nærkampene. Radious sine mods ser bra ut, deriblandt battle moden men den moden "senke" bare farten på slagene litt slik at spillet ikke føles så arcade ut men tror ikke han har ikke verktøy til å begynne å tweake AI'n enda eller fått nok tid til å se på denne delen. Samt så var DarthVader den beste på å tweake AI'n på de andre spillene, følte ikke Radious klarte å levere helt der. Endret 6. september 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Ja, den kom vel ut i går eller noe? Når kommer den på stable version? Den skal komme idag ja men etter å ha sett changelogen samt spilt BETA patchen så var det ikke noe å hoppe i taket for akkurat.... Endret 6. september 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 For å si det slik så var jo Roma kjent som den stødige sivilisasjonen den engang var med hærer som tok over mesteparten av Europa. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) For å si det slik så var jo Roma kjent som den stødige sivilisasjonen den engang var med hærer som tok over mesteparten av Europa. Vel, ok nå har jeg allerede spilt en runde med både Sparta og Makedonia og der var det akkurat likt. Orker bare ikke å spille 50+++ turns med dem slik at jeg hadde de store slagene men der var det også plankekjøring dessverre. Greit nok at Roma har styrke men dette bør bli reflektert med høy upkeep på enhetene for å få en vis balanse i spillet....oii, balanse må kanskje defineres bedre i Rome 2 Endret 6. september 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 For å si det slik så var jo Roma kjent som den stødige sivilisasjonen den engang var med hærer som tok over mesteparten av Europa. Nå var det var ikke slik at romerne bare feiet over den antikke verden. De erobret over flere århundre, og det er en drøss med slag hvor romerne ble brutalt nedslaktet, 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Patchen er nå ute For håpe at neste ukes patch blir noe å glede seg over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå