Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der har vi kastet hele kvelden på en Co-Op campaign der spillet plutselig fryser etter jeg har avsluttet min turn og skal videre til kompisen. Da fryser hele spillet hos meg, kompisen kan gjøre ting og avslutte sin turn men hos meg står alt helt stille...

 

F*** PISS....

Send ditt savegame over til han, eller omvendt. Måtte gjøre det selv en gang. Skjedde faktisk mye på Shogun 2 rett etter launchen.

 

Savegames ligger her: "C:\Users\...\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Rome2"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et tungt spill å drive, ligger vel der.

 

Jeg har problemer med prologue, tror jeg? Tar en gate når jeg skal ta sistebyen til Samnites i del 1, generalen dør, så får jeg en film, og blir kicka ut i menyen, ingen info eller noe. Jeg ser ingen timer, kun victory points til Samnites, som jeg ikke får begynt skikkelig på en gang, har routa kanskje 4-6 units, skal akkurat til å få styrkene mine inn i byen og ta victory pointsa, så får jeg den filmen, og kommer ut i menyen.

 

Bare meg?

Lenke til kommentar

Det er et tungt spill å drive, ligger vel der.

 

Jeg har problemer med prologue, tror jeg? Tar en gate når jeg skal ta sistebyen til Samnites i del 1, generalen dør, så får jeg en film, og blir kicka ut i menyen, ingen info eller noe. Jeg ser ingen timer, kun victory points til Samnites, som jeg ikke får begynt skikkelig på en gang, har routa kanskje 4-6 units, skal akkurat til å få styrkene mine inn i byen og ta victory pointsa, så får jeg den filmen, og kommer ut i menyen.

 

Bare meg?

Jepp, bare å begynne på main campaign da.

Lenke til kommentar

Jeg har gledet meg til dette spillet utrolig lenge, men jeg må faktisk si at jeg nå sitter igjen med en litt bitter ettersmak. Synes det er mange forbedringer som fremdeles må på plass, og flere funksjoner jeg skulle ønske at de tok med.

1. Bare jeg som irriterer meg over at når du kjøper units så kommer de med en gang? Ingen training tid, de bare er der....

2. Jeg er ikke vant til rome utseende da jeg aldri har spilt rome, men heller alle spillene som kom etter. Synes dermed det er rotete utseende på det meste. Uoversiktlige menyer når det gjelder handling av byer og units

3. Man kan ikke ha flere generals i en hær? Og jeg får heller ikke flyttet kun units, men generalen MÅ på død og liv være med

4. Savner også den funksjonen du hadde i Empire total war, når du hadde stilt opp dine units kunne du klikke pil fremover slik at units holdt seg i akkurat den posisjonen bare gikk fremover. Forstår dog at denne ikke kommer, men skulle ønske! Ser så mye penere ut når unitsene rykker fremover da.

5. Når du er i battle er units cardsene typ dobbelt så store som de behøver å være. De dekker jo halve skjermen min og det er ingen mulighet til å få de mindre

Endret av Celusion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...