Myagos Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Sliter med at det tar lang tid mellom hver tur, gjelder det alle eller er det bare meg? Nei mid-game Parthia er en turn over på kanskje 30 sekunder. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Sliter med at det tar lang tid mellom hver tur, gjelder det alle eller er det bare meg? Tar maks 30 sekunder for meg, og det er bare av og til. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Mine sjø slag er ekstremt korte, spesielt hvis en side har ram, da bare tar den og rammer alle mindre skip, så er det hele over på 2 minuttter. Fordi de har superraske båter.....urealistisk raske Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ser ut som om CA er inspirtert av Usain Bolt til lands, og Olaf Tufte til sjøs. Og auto-run? Faen altså. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Tja, en trireme kunne holde en fart på 8 knop over korte perioder, så syns ikke det er super urealistisk. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Capture point er det dummeste de har innført i spillet...... Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Andre enn meg som nettopp lastet ned noe på 12mb for rome 2? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Og der har vi kastet hele kvelden på en Co-Op campaign der spillet plutselig fryser etter jeg har avsluttet min turn og skal videre til kompisen. Da fryser hele spillet hos meg, kompisen kan gjøre ting og avslutte sin turn men hos meg står alt helt stille... F*** PISS.... 1 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Og der har vi kastet hele kvelden på en Co-Op campaign der spillet plutselig fryser etter jeg har avsluttet min turn og skal videre til kompisen. Da fryser hele spillet hos meg, kompisen kan gjøre ting og avslutte sin turn men hos meg står alt helt stille... F*** PISS.... Send ditt savegame over til han, eller omvendt. Måtte gjøre det selv en gang. Skjedde faktisk mye på Shogun 2 rett etter launchen. Savegames ligger her: "C:\Users\...\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Rome2" 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Tar maks 30 sekunder for meg, og det er bare av og til. 30sekunder? Nå spiller jeg som rome, og her tar det rundt 1:30min med end turn. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Send ditt savegame over til han, eller omvendt. Måtte gjøre det selv en gang. Skjedde faktisk mye på Shogun 2 rett etter launchen. Savegames ligger her: "C:\Users\...\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Rome2" Vet hvor savegamen ligger men ja, takk...skal prøve d Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det er et tungt spill å drive, ligger vel der. Jeg har problemer med prologue, tror jeg? Tar en gate når jeg skal ta sistebyen til Samnites i del 1, generalen dør, så får jeg en film, og blir kicka ut i menyen, ingen info eller noe. Jeg ser ingen timer, kun victory points til Samnites, som jeg ikke får begynt skikkelig på en gang, har routa kanskje 4-6 units, skal akkurat til å få styrkene mine inn i byen og ta victory pointsa, så får jeg den filmen, og kommer ut i menyen. Bare meg? Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det er et tungt spill å drive, ligger vel der. Jeg har problemer med prologue, tror jeg? Tar en gate når jeg skal ta sistebyen til Samnites i del 1, generalen dør, så får jeg en film, og blir kicka ut i menyen, ingen info eller noe. Jeg ser ingen timer, kun victory points til Samnites, som jeg ikke får begynt skikkelig på en gang, har routa kanskje 4-6 units, skal akkurat til å få styrkene mine inn i byen og ta victory pointsa, så får jeg den filmen, og kommer ut i menyen. Bare meg? Jepp, bare å begynne på main campaign da. Lenke til kommentar
dado Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har du skrudd av at AIens trekk skal vises inne i Settings? Klarer ikke å finne hvor jeg kan skru den av, hvor i settings? Har spilt over 100 runder, i begynnelsen gikk det fort, men nå tar det over 2 min siden den skal vise alle beveglser av over 70 factions.. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jepp, bare å begynne på main campaign da. Googla litt, mange sliter med det. Har begynt på main campaign nå. Synes ikke end turn tida er så alt for lang jeg. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) End-turn er som regel verst lenger uti. I Co-op Campaign er den sinnsyk lang. Det som er litt dritt med å spille et nytt og buggete spill er at du vet ikke alltid om det er du som ikke skjønner sammenhengen, eller om det er en bug. Endret 5. september 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
dado Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det ser ut som Rome 2 kommer på de nye konsollene:( Det er derfor spillet føles som arcade når man spiller, kampene er over på 3-4 min, får ikke tid til å flanke finder før kampen er over... Å det blir ikke noe SLI-støtte for spillet. http://steamcommunity.com/app/214950/discussions/0/864978109481697864/ 2 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 http://www.metacritic.com/game/pc/total-war-rome-ii Buy or not to buy? Når jeg leser alt det negative, så virker RTW2 som ett uferdig spill med en del mangler og irriterende småting. For.eks hvor lite de har gjort med AI i spillet og diverse. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Jeg har gledet meg til dette spillet utrolig lenge, men jeg må faktisk si at jeg nå sitter igjen med en litt bitter ettersmak. Synes det er mange forbedringer som fremdeles må på plass, og flere funksjoner jeg skulle ønske at de tok med. 1. Bare jeg som irriterer meg over at når du kjøper units så kommer de med en gang? Ingen training tid, de bare er der.... 2. Jeg er ikke vant til rome utseende da jeg aldri har spilt rome, men heller alle spillene som kom etter. Synes dermed det er rotete utseende på det meste. Uoversiktlige menyer når det gjelder handling av byer og units 3. Man kan ikke ha flere generals i en hær? Og jeg får heller ikke flyttet kun units, men generalen MÅ på død og liv være med 4. Savner også den funksjonen du hadde i Empire total war, når du hadde stilt opp dine units kunne du klikke pil fremover slik at units holdt seg i akkurat den posisjonen bare gikk fremover. Forstår dog at denne ikke kommer, men skulle ønske! Ser så mye penere ut når unitsene rykker fremover da. 5. Når du er i battle er units cardsene typ dobbelt så store som de behøver å være. De dekker jo halve skjermen min og det er ingen mulighet til å få de mindre Endret 5. september 2013 av Celusion Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 http://www.metacritic.com/game/pc/total-war-rome-ii Buy or not to buy? Når jeg leser alt det negative, så virker RTW2 som ett uferdig spill med en del mangler og irriterende småting. For.eks hvor lite de har gjort med AI i spillet og diverse Vil anbefale deg å la vær. Jeg har tydeligvis brukt 350 kroner på en beta. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå