Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke man skal konkludere med dybden i spillet etter en liten halvtime kanskje? ;)

Pokker at jeg ikke satt av noen feriedager i høst øremerket gaming som jeg pleier :p

Jeg er generelt negativ til TW serien de første ukene så kanskje det som henger etter :p Etter titals patcher og modder så kommer det seg jo :-)

Lenke til kommentar

Har spilt i en time nå.

Lenge siden et spill har imponert meg like mye som rome 2.

Jeg må innrømme at eg har lest nesten ingenting om det før release.

Så ble rimelig overasket hvor annerledes spillet er i forhold til Shogun 2 og Empire.

Byene ser jo ut som ordentlige byer på kartet.

Og spillet går fantastisk.

Dette går bare en vei. Og det er rett oppover :p

Angrer ikke et sekund på at eg forhåndsbestilte.

Og det er det mange år siden eg har kunnet si.

Alt for mange skuffelser har ødelagt mitt forhold til spill på slipp datoer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Faen! Strømmen gikk rett før det første ordentlige slaget i prologen! Jaja, bare å fyre det opp igjen!

Måtte skru ned grafikken til 'Very high' for å få bra FPS, men det ser fortsatt pent ut. Digger alle små detaljene og animasjonene.

Hvordan oppsett har du? Akkurat gått til storinnkjøp av 4770K og GTX 770, preloade Rome igår så skal hive meg over det med en gang jeg kommer hjem. SPENT!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har jeg mye å glede meg til? :)

Mener du bare prologen?

den er helt grei, men var litt sånn, bare bli ferdig med den så jeg kan spille en ekte kampagn, den er jo kjempe lett, tror alt er på easy når man spiller den, da enhetene mine gjorde mye mer skade enn en fiednen, eneste jeg merket var at selv om fienden var lett var spearmen fremdeles effektive mot hestene mine.

De holder jo hånda di gjennom hele prologen, men jeg fikk testa de forskjellige type slagene.

Eneste slaget som var litt vanskelig var når jeg skulle ta en by fra havet, og det var min egen feil da jeg angrep med for liten hær. men greide den jo. siste slaget var anti klimatisk, en liten sliten samminite her forsvarte en stor by, hæren min var overlegen i anntall soldater og kvalitet.

Men brukte jo et par timer da, kl er 12 nå, spillte rett etter 9, så nesten 3 timer, rakk også å begynne på min epirus kampansje.

Det jeg ikke likte var at technology gikk veldig fort, jeg hadde da spillt under 3 timer og fikk allerde mulighet til å få proffe legionærerer, hvis dette stemmer i vanlig kampagn, vil du da altså spille med manipler systemen under 2 timer, av det jeg regenr med er en kamapsnje som vare minst 15-20 timer.

Lenke til kommentar

Noen minus:

-Enkle og raske slag

-Enkel/simple BAI og CAI

-Ingen familietre

-Litt stor UI.

-Ikke imponernede grafikk sammenlignet med Shogun 2 men får 3-4 ganger mindre FPS med alt på maks sammenlignet med Shogun 2 FotS. (Ingen SLI support muligens)

mpLB5tS.jpg

Endret av Bahamut
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...