Gunfreak Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 0 timer, 0 minutter og 0 sekunder igjen! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Faen så lang tid dette tok da! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Roma Victor! Men skole først Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Endelig!! Har ventet hele natten på dette.Jeg har ventet 8 år på dette. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Det står at jeg må vente 10 minutter... Klokka er jo over 9! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 "preforming first time setup"!! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Det står at jeg må vente 10 minutter... Klokka er jo over 9! Ja, ikke rart det er krig i verden.... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Ja, ikke rart det er krig i verden.... Ikke sant!? Snart blir det i alle fall krig over hele EVROPA! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Ready to launch in 2min, dog den tiden hopper opp og ned her, men den går sakte men sikkert i riktig retning her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Det er hele 10!!! steps i "first time setup" Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Hvor faen er min GREEK DLC??? kjønner ikkeno Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Steam får kjørt seg i dag, ja... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Hvor faen er min GREEK DLC??? kjønner ikkeno Fikk du to serie-koder? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Nei gjorde ikke det, kjøpte fra Coolshop så må høre med de. Det står jo ingenting om DLC der veken at de hadde det eller ikke. Men jeg trodde det var slik at ALLE som forhåndsbestilte fikk DLC, en garanti fra CA sin side. Var derfor jeg forhåndsbestilte liksom. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Ja, okay. Jeg fikk to nøkler fra Greenmangaming, og måtte aktivere begge. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Fikk bare sett hovedmenyen før jeg måtte dra til skolen. Dette blir en lang dag. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Ja, okay. Jeg fikk to nøkler fra Greenmangaming, og måtte aktivere begge. Det fekk eg også frå GetGames. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Forelesning og en treningsøkt nå så skal Rome få kjørt seg! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Ikke særlig imponert annet enn en liten forbedring på grafikken sammenlignet med Shogun 2. Men trenger kanskje litt mer tid :-) Endret 3. september 2013 av Bahamut 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Ikke særlig imponert annet enn en liten forbedring på grafikken sammenlignet med Shogun 2. Men trenger kanskje litt mer tid :-) Tror ikke man skal konkludere med dybden i spillet etter en liten halvtime kanskje? Pokker at jeg ikke satt av noen feriedager i høst øremerket gaming som jeg pleier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå