GrinderX9 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Takk for det, skal se den nå. Den har jeg faktisk sett, tror jeg skal se gjennom Rome en gang til faktisk Ooooo... Se Rome en gang til ja , det er det beste forslaget jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Pågående AMA med en anmelder over på Reddit. Spørsmålene er ganske gode og svarene hjelper veldig med de små mulige problemene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 http://www.g2play.net/store/Total-War-ROME-2-Steam-Key.html 276kr Veldig bra erfaring med denne siden. Har berre høyrd dårleg om desse russarane... Har du kjøpt RTW2 der? Er det engelsk etc? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Har berre høyrd dårleg om desse russarane... Har du kjøpt RTW2 der? Er det engelsk etc? Russerne? Ganske bra side som har bare fått gode reviews fra folk, bare se på høyre side (satisfaction rank) Bestilte et spill derfra og fikk keyen innen 10 minutter (ikke Rome 2 dog) Edit: er engelsk ja Endret 2. september 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Har vell kjøpt en 10-14 spill derfra og aldri hatt noen problemer. Men jeg ville ikke ha forhåndsbestilt der siden du ikke får nøkkelen før spillet er utgitt. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Har berre høyrd dårleg om desse russarane... Har du kjøpt RTW2 der? Er det engelsk etc? kjøp her, 280kr http://www.getgamesgo.com/product/total-war-rome-2-po er eurogamer, får key instant Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Nokon som har tips til kor eg kan kjøpe dette billig(are)? Kostar vel nesten 50 Euro på steam. Nokon som har erfaring med PlayGames.dk? Du kan bytte til deg Rome 2 Total War mot Keys til andre spill i Steam, slik som DOTA eller Team Fortress 2, hvor keys er currency, siden den eneste maten man kan faa det paa er aa kjope det. Jeg gjorde det, og vet at flere har gjort det. Om du vil kan jeg putte deg i kontakt med han jeg kjopte Rome 2 av, for 16 Dota keys, som koster 2 euro hver. Altsaa 32 Euro for spillet. Som igjen tilsvarer ca 250 NOK - billigere enn noe annet sted jeg har sett det paa nett. Greia til hvorfor det er saa billig aa bytte til seg Rome 2 imotsetning til aa kjope det paa steam eller i nettbutikk er at de som kjoper Rome 2 for aa bytte det bort bor i land der levestandarden er mye lavere enn i Norge, slik at de ikke kan kreve de samme prisene som de gjor i Europe / Nord-Amerika. Denne metoden brukte jeg og jeg har preloadet spillet, ingen problemer. Send meg en PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Men hvorfor? Engelsk utvikler, Japansk utgiver, amerikansk utgivelsetidspunkt? Logisk? Fordi det er et Steam-spill, og Steam gir ut som oftest spill kl 00:00 "lokal tid". Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Noen som har en bra dokumentar om noen av de mest kjente slagene jeg kan varme opp med? Du kan se denne som handler om Gaugamela, men det er litt før Rome II campaignen starter. http://www.youtube.com/watch?v=5uHe5qFJCmk Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Tusen takk for alle tips! Eg gjekk for Get Games! :-) Edit: Fekk kode med ein gong, og førehandslastar no. Igjen, takk for hjelpa karar. I morgon blir ein bra dag! Endret 2. september 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Ser at det er fleire sider der du kan kjøpe det ned i 260kr, og få utlevert ein key som kan brukast i steam. Men er det nokon av plassane som godtar paypal? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 En time igjen!! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Ser at det er fleire sider der du kan kjøpe det ned i 260kr, og få utlevert ein key som kan brukast i steam. Men er det nokon av plassane som godtar paypal? Eg betalte med paypal på Get Games http://www.getgamesgo.com/ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 En time igjen!! Så er det de av oss som er på jobb eller skole xD Noooooooo..... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Så er det de av oss som er på jobb eller skole xD Noooooooo..... Det er din egen skyld, ikke noe som stoppet deg fra å kutte av deg foten! da hadde du sluppet jobb noen dager eller uker! 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Det er din egen skyld, ikke noe som stoppet deg fra å kutte av deg foten! da hadde du sluppet jobb noen dager eller uker! Noko dramatisk. Ein kan jo jukse på seg ei forkjølelse. Evt ta det endo lenger å kultivere ein ekte forkjølelse. Xtreme. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Noko dramatisk. Ein kan jo jukse på seg ei forkjølelse. Evt ta det endo lenger å kultivere ein ekte forkjølelse. Xtreme. Men da lyver man jo og gud vil gråte, om du kutter av deg beinet, lyver du ikke, det er veldig få jobber du kan gjøre når foten din er kuttet av og blod pumper ut av såret. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Forsov meg til skolen, huff så leit. Og der installeres spillet. Lenke til kommentar
HMKongen Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Endelig!! Har ventet hele natten på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå