Mildir Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Får håpe den lange ventetiden gir frukter, de har vel strengt tatt utgitt ting litt for tidlig før. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Endelig gameplay!! http://www.gamespot....WarRomeIiGamepl Ser rett og slett fantastisk ut! Gå meg til sides! Ingen tvil, dette blir bra Neste jeg ser fram til er å få se world mappet og UI`n. Forøvrig melder CVG at release blir i oktober 2013 http://www.computerandvideogames.com/372420/rome-2-total-war-releasing-october-2013-report/ Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Frysninger, det så bare helt utrolig bra ut Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 26. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2012 VILLESTE jeg har sett, jeg har aldri gledet meg så mye til et spill noen gang! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente et helt år. Håper virkelig de gir ut en tidlig demo, beta, whatever bare så jeg får lov til å leke litt i sandkassa før release )) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2012 "How far will you go for Rome?" Pretty fucking far! Gleder meg til å slakte barbarer igjen! Jeg gleder meg til å slakte romere som Germanere igjen Total war er en av mine favoritt spill serier. Rome er favoritt spillet i serien så gleder meg sykt vilt til Rome 2 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Jeg gleder meg til å knuse Romerne som Hellas. RTW er også min favoritt i serien, tror det er det spillet i serien jeg har spilt mest. http://www.youtube.com/watch?v=t5wgwMFiIaU Endret 27. oktober 2012 av Quote Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg gleder meg til å knuse Romerne som Hellas. RTW er også min favoritt i serien, tror det er det spillet i serien jeg har spilt mest. Vel i rome 2, finnes det ikke en hellas, men alle by statene er vise separate faksjoner. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg gleder meg til å knuse Romerne som Hellas. RTW er også min favoritt i serien, tror det er det spillet i serien jeg har spilt mest. Vel i rome 2, finnes det ikke en hellas, men alle by statene er vise separate faksjoner. Er dette noe som er bekreftet? Har lest litt forskjellig på TW Center, fra litt forskjellige kilder. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg gleder meg til å knuse Romerne som Hellas. RTW er også min favoritt i serien, tror det er det spillet i serien jeg har spilt mest. Vel i rome 2, finnes det ikke en hellas, men alle by statene er vise separate faksjoner. Er dette noe som er bekreftet? Har lest litt forskjellig på TW Center, fra litt forskjellige kilder. Er vel ikke 100% bekreftet men tror man kan stole på wikien som lyder: "Creative Assembly's lead unit designer, has stated that instead of the 'Rebel' faction of the original Rome: Total War there will be a large number of smaller factions, including one for each of the Greek city states. Every faction will be playable and each will have a unique playstyle." Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Er vel ikke 100% bekreftet men tror man kan stole på wikien som lyder: "Creative Assembly's lead unit designer, has stated that instead of the 'Rebel' faction of the original Rome: Total War there will be a large number of smaller factions, including one for each of the Greek city states. Every faction will be playable and each will have a unique playstyle." Husker ikke hvem som hadde sagt det, men akkurat det med "Every faction will be playable" tror jeg er tull. Det ble sagt at det skulle være like mange playable factions som i M2TW og Empire eller noe sånt. Slik det står i wikien kan det virke som om at det blir opp mot 30-40 factions (kalkulert gjetning fra min side), og at alle de skal være spillbare er vel litt mye å håpe på? Selvfølgelig kan det hende at de med "playable" ikke mener i Campaign, men i Custom Battles, da blir det litt mer logisk. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 interessant video jeg så på TW Center i dag 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Husker ikke hvem som hadde sagt det, men akkurat det med "Every faction will be playable" tror jeg er tull. Det ble sagt at det skulle være like mange playable factions som i M2TW og Empire eller noe sånt. Slik det står i wikien kan det virke som om at det blir opp mot 30-40 factions (kalkulert gjetning fra min side), og at alle de skal være spillbare er vel litt mye å håpe på? Selvfølgelig kan det hende at de med "playable" ikke mener i Campaign, men i Custom Battles, da blir det litt mer logisk. Nå har vel hvert TW-spill hatt en mod i etterkant som låser opp alle landene/statene, så skal ikke se bort i fra at det er mulig det blir slikt ved release. Endret 14. november 2012 av Nerowulf Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Det var ikke så vanskelig å endre i RTW, husker jeg. Det var bare å endre en tekstfil, så var alt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Det var ikke så vanskelig å endre i RTW, husker jeg. Det var bare å endre en tekstfil, så var alt tilgjengelig. Ja, men veldig mange var bugga, så du fikk CTD når du startet et game. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Nå prøvde jeg ikke alle, men mener at det som åpenbart ble problemer med var "Rebels". Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Husker ikke detaljene, men tror jeg hadde problemer med SPQR og Numidia i hvert fall. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Kommet noe info om hvor mod-bart dette spillet blir? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Mener å huske det var noen svar i Q&A'en i slutten av videoen som ble postet litt over her. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Okay, sorry. Har ikke tilgang på Youtube her. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 No problem. Så gjennom slutten nå og fant ikke hvor han snakket om det, så er mulig jeg innbilte meg det. Han sier forresten at de ikke er sikre på hvor mange playable factions det blir, men at de blir mer varierte enn tidligere og unlocked fra starten av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå