Mildir Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Preload ferdig, gleder meg noe sykt nå Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) War must be, while we defend our lives against a destroyer who would devour all; but I do not love the bright sword for its sharpness, nor the arrow for its swiftness, nor the warrior for his glory. I love only that which they defend. Gleder meg til å forsvare Nord-Europa fra Italienerne! Endret 30. august 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Forsvare? Nei, her skal vi erobre! Hvilke victory-conditions er det i spillet? Hvis dere skulle/skal spilel Co-op med noen, hvilke land tenker dere da å spille som? Endret 30. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Hvis dere skulle/skal spilel Co-op med noen, hvilke land tenker dere da å spille som? Hadde forsåvidt vært morsomt å snudd på historien og spilt som Carthage og knust Roma ellers tenker jeg å vente å se. Må og si at Roma frister da jeg tenker det er en faction som det er lett å lære spillet med for en som ikke har allverdens erfaring med TW serien. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Er det noen som vet eksakt hvilke arstall Rome 2 og Rome spenner seg fra og til? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Begynner i år 272 før tidsregning, og varer i 300 år tror jeg. (men kan spille lenger) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Forsvare? Nei, her skal vi erobre! Hvilke victory-conditions er det i spillet? Hvis dere skulle/skal spilel Co-op med noen, hvilke land tenker dere da å spille som? Rome II will feature three distinct ways to win: military, economic and cultural victories. http://www.pcgamer.com/previews/three-things-i-loved-about-total-war-rome-ii-at-e3/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Hadde forsåvidt vært morsomt å snudd på historien og spilt som Carthage og knust Roma ellers tenker jeg å vente å se. Må og si at Roma frister da jeg tenker det er en faction som det er lett å lære spillet med for en som ikke har allverdens erfaring med TW serien. Jeg skal først spille som barbarer, men vil også overta hele Europa fra Afrika som Egypt + Carthage, enten i coop eller som allierte i enspiller. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 How to play videoer, ser veldig pent ut spesielt endel ny gameplay i "Armies, Battles and Unit Abilities" http://wiki.totalwar.com/w/How_To_Play Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Nå er det pre-loaded her også! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Jeg klarte ikke å la vær å kjøpe likevel, så jeg kjøpte spillet i dag, haha x)Noen som vet hvordan en 6950 AMD skjermkort vil håndtere spillet? Følte den håndterte Shogun 2 på det meste. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Hvis jeg har Greek-DLC, og jeg spiller Co-op med en som ikke har det. Er ikke noe stress for meg å spille som en av de greske dlc-landene? De blir ikke låst? For de som ikke har sett denne før: http://maps.totalwar.com/ (Kart over Rome II, samt du kan planlegge ditt imperie) Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Du kan fint spille som en av DLC klanene i Shogun 2 selv om kompisen din ikke har dem ihvertfall, regner med at det blir det samme her i Rome 2. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Til de av dere som har bestilt på en "nøkkelside" Har dere fått nøkkelen ennå? Så nettopp at g2play ikke sender ut nøkkelen før spillet er utgitt og det blir litt kjipt siden det tross alt er noen gigabyte som skal lastes ned. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Til de av dere som har bestilt på en "nøkkelside" Har dere fått nøkkelen ennå? Så nettopp at g2play ikke sender ut nøkkelen før spillet er utgitt og det blir litt kjipt siden det tross alt er noen gigabyte som skal lastes ned. Bestilte fra go2arena og fikk nøkkelen min i går Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 @Diabetus Hei, hva er dette "Guild Arena" greiene man ser får en lavere pris? "Price for Guild Arena" Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Til de av dere som har bestilt på en "nøkkelside" Har dere fått nøkkelen ennå? Så nettopp at g2play ikke sender ut nøkkelen før spillet er utgitt og det blir litt kjipt siden det tross alt er noen gigabyte som skal lastes ned. Jeg kjøpte spillet her getgamesgo.com og fikk koden samme dag. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Avbestilte fra g2play og kjøpte fra go2arena istendefor og laster ned som en helt nå. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Kjøpte det på getgames jeg også. fikk koden i går og har preloadet nå. 42 dollar istedenfor 55 euro. Halv pris Noen andre som gleder seg til tirsdag? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Faen, de har lagt til 9 timer til preloaden, var 2 dager 9 timer igjen, nå er nå er det 2 dager 18 timer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå