Brawler Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Det blir co-op for max 2 spillere i kampanjen. Man er hver sin faksjon. Begge to kan feks ikke være Sparta. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 3 September? Har liksom fulgt med på videoer og nyheter om spillet. Er tross alt en av favoritt seriene mine. Men 3 september? Den datoen har virkelig klart å smyge seg helt innpå før jeg begynte å tenke på det Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 3 September? Har liksom fulgt med på videoer og nyheter om spillet. Er tross alt en av favoritt seriene mine. Men 3 september? Den datoen har virkelig klart å smyge seg helt innpå før jeg begynte å tenke på det Ja virkelig. Fortsatt lenge til synes nå jeg Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Håper bare datoen holder. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Håper bare datoen holder. Hysj man! ikke jinx it! hehe. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Spillet hadde nok blitt lanser uansett om selve spillet er ferdig eller ei... Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Spillet hadde nok blitt lanser uansett om selve spillet er ferdig eller ei... mhm , Dette har vel vært tilfelle med ALLE total war spillene. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 mhm , Dette har vel vært tilfelle med ALLE total war spillene. Vil heller si alle nyere PC spill dessverre. Blir vel patchet sammen iløpet av de 3 første mnd etter release... Original unboxing av Collectors Edition http://www.youtube.com/watch?v=kZt2BkutcYs Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Har de gitt noen grunn for hvorfor det ikke eksisterer mer enn 2-player campaign muligheter? Det kan da ikke bare være meg som har mer enn 1 venn som spiller TW... Endret 22. august 2013 av olefurz Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Eneste kan være at det er et komplisert spill, hver spillers tur tar tid å gjennomføre, og de hadde en del problemer (som nå forhåpentligvis er løst) med co-op delen i Shogun 2. De mener vel at det passer best + er tryggest å gå for 2 spillere denne gangen også. Håper virkelig at de øker det til et senere spill; de virker ganske besatt på å holde systemkravene lave. Motoren er gammel og det er muligens det siste spillet som kommer ut med denne i panseret. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Ha, spillte third age modden, og prøvde bare å lage så stort custom battle som mulig, ble ca. 20 000 soldater. FPS? jo 3, Jeg kan spille Shogun 2 med 26 000 soldater og fremdeles ha 35fps Så noe forbedringer i ytelse har de gjort. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Jeg testet litt i Rome Total War. Det begynte å hakke ved rundt 15 000-20 000 soldater der. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Men så kjører vel RTW og M2TW på bare en kjerne? Fikk mail fra gamezone i dag at spillet er sendt Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Har de gitt noen grunn for hvorfor det ikke eksisterer mer enn 2-player campaign muligheter? Det kan da ikke bare være meg som har mer enn 1 venn som spiller TW... 2 spillere er egentlig det beste til campaign. Hvor man kan da over styringa til ai nasjoner, om man vil. Så ingen trenger å se på lange kamper man ikke kan ta del i. Men jeg er selfølgelig all in for MULIGHETEN til å kunne spille campaign med flere. Personlig hadde jeg syntes at det bare hadde vært morsomt å lent seg bakover å sett to andre personer utkjempe ett slag. Men de tenker seg vel at ikke så mange er som meg. Dette hadde uansett vært artigst i lan. Over internett hadde det fort blitt for kjedelig for mange. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Men så kjører vel RTW og M2TW på bare en kjerne? Fikk mail fra gamezone i dag at spillet er sendt De sendte min og i dag, men hvorfor sender de spillet en og halv uke før det er ute? jeg klager ikke altså Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Men så kjører vel RTW og M2TW på bare en kjerne? Fikk mail fra gamezone i dag at spillet er sendt Det var tidlig... Blir mange dager å se på boksen uten å kunne spille da hehe . Blir dag 1 kjøp fra meg, men forhåndsbestilling av spill ga jeg meg med, når Tiberian sun kom. Tror jeg bestilte det mer enn 1 år i forveien, da spillet kom ut, fikk jeg det aldri, de hadde mistet bestillingene eller noe. Hehe ga meg traume for altid. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Var dum nok til å bestille Collectors Edition, så har jo litt å fikle med i mellomtida. Rome er et av de spillene som har gitt meg mine beste spillopplevelser, så håper at nr. 2 ikke skuffer, men som de forrige spillene må det vel patches et par hundre ganger før det blir bra. Endret 22. august 2013 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Tja, har de bestilt CE kan de jo leke med katapulten sin. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Ny video: Endret 22. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Ny video: Blæ, sitter bare med ICE nett akkurat nå. Kan bare se youtube på 360 oppløsning. Hehe da ser rome 2 akkurat ut som rome 1. Så jeg slutta å se, ble altfor skuffa av grafikken, selv om jeg vet den er mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå