Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 September? Har liksom fulgt med på videoer og nyheter om spillet. Er tross alt en av favoritt seriene mine. Men 3 september? Den datoen har virkelig klart å smyge seg helt innpå før jeg begynte å tenke på det :D

Ja virkelig. Fortsatt lenge til synes nå jeg :p

Lenke til kommentar

Eneste kan være at det er et komplisert spill, hver spillers tur tar tid å gjennomføre, og de hadde en del problemer (som nå forhåpentligvis er løst) med co-op delen i Shogun 2. De mener vel at det passer best + er tryggest å gå for 2 spillere denne gangen også.

Håper virkelig at de øker det til et senere spill; de virker ganske besatt på å holde systemkravene lave. Motoren er gammel og det er muligens det siste spillet som kommer ut med denne i panseret.

Lenke til kommentar

Har de gitt noen grunn for hvorfor det ikke eksisterer mer enn 2-player campaign muligheter? Det kan da ikke bare være meg som har mer enn 1 venn som spiller TW...

2 spillere er egentlig det beste til campaign. Hvor man kan da over styringa til ai nasjoner, om man vil. Så ingen trenger å se på lange kamper man ikke kan ta del i. Men jeg er selfølgelig all in for MULIGHETEN til å kunne spille campaign med flere. Personlig hadde jeg syntes at det bare hadde vært morsomt å lent seg bakover å sett to andre personer utkjempe ett slag. Men de tenker seg vel at ikke så mange er som meg. Dette hadde uansett vært artigst i lan. Over internett hadde det fort blitt for kjedelig for mange.

Lenke til kommentar

Men så kjører vel RTW og M2TW på bare en kjerne?

Fikk mail fra gamezone i dag at spillet er sendt :)

Det var tidlig... Blir mange dager å se på boksen uten å kunne spille da hehe ;) . Blir dag 1 kjøp fra meg, men forhåndsbestilling av spill ga jeg meg med, når Tiberian sun kom. Tror jeg bestilte det mer enn 1 år i forveien, da spillet kom ut, fikk jeg det aldri, de hadde mistet bestillingene eller noe. Hehe ga meg traume for altid.

Lenke til kommentar

Var dum nok til å bestille Collectors Edition, så har jo litt å fikle med i mellomtida.

Rome er et av de spillene som har gitt meg mine beste spillopplevelser, så håper at nr. 2 ikke skuffer, men som de forrige spillene må det vel patches et par hundre ganger før det blir bra.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...