Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rome 2 Total War Infotråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Creative Assembly also seeks to capture the uniqueness of different cultures and fighting forces in the ancient times. Jack Lusted, the Creative Assembly's lead unit designer, has stated that instead of the 'Rebel' faction of the original Rome: Total War there will be a large number of smaller factions, including one for each of the Greek city states. Every faction will be playable and each will have a unique playstyle. A tribe of British barbarians will look and feel completely different from that of a disciplined Roman legion, for example. Different agents and technologies will also be implemented for different factions."

Håper dette stemmer (sakset ifra Wikien). Mener å huske jeg spilte igjennom Rome 1 med ihvertfall 10 - 15 forskjellige faksjoner hvor alle hadde forskjellige styrker osv. Og når Creative Assembly også har sagt at kartet blir langt større denne gangen så lover dette voldsomt bra! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rome 2, jeg gleder meg så sanseløst mye. Jeg har uheldigvis ikke opplevd rome fordi jeg heiv meg rett over på medieval 2, og føler at grafikkmessig osv var det et stort hakk ned til rome. Men dette blir fantastisk, blir det beste strategispillet på årevis!

Finnes ikke tilfeldigvis grafikkmods til rome? :)

Lenke til kommentar

"Creative Assembly also seeks to capture the uniqueness of different cultures and fighting forces in the ancient times. Jack Lusted, the Creative Assembly's lead unit designer, has stated that instead of the 'Rebel' faction of the original Rome: Total War there will be a large number of smaller factions, including one for each of the Greek city states. Every faction will be playable and each will have a unique playstyle. A tribe of British barbarians will look and feel completely different from that of a disciplined Roman legion, for example. Different agents and technologies will also be implemented for different factions."

Håper dette stemmer (sakset ifra Wikien). Mener å huske jeg spilte igjennom Rome 1 med ihvertfall 10 - 15 forskjellige faksjoner hvor alle hadde forskjellige styrker osv. Og når Creative Assembly også har sagt at kartet blir langt større denne gangen så lover dette voldsomt bra! :)

Damn! Det er mer eller mindre nøyaktig slik jeg vil det skal bli :D Syns det har vert litt for store likheter mellom factions i TW spill siden Empire. At de fjerner rebells er også kult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...