GrinderX9 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Er disse screenshotsa fra ingame gameplay eller er det fra cinematic? 99% sikker på at det er ingame, ser ikke veldig mye bedre ut enn hva shogun 2 gjør på sitt beste Endret 19. september 2012 av GrinderX9 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 Er det mye bugs med disse spillene, eller kan det være at jeg mangler noen oppdateringer til hovedkort og skjermkort? Veldig typisk at savene mine kræsjer etter rundt 70 turns. Dette gjelder Empire og Napoleon Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Ny trailer med bittelitt gameplay! http://www.youtube.com/watch?v=PZ9M_GGuko4&feature=g-all-u 4 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Lover ikke bra med tanke på lommeboka mi. Må ha ny PC, regner jeg med. :---( Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Nice video, Gleder meg . Fikk inntrykk av litt større fokus på en campagne med historie denne gang? Sikkert som i Napoleon. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 "How far will you go for Rome?" Pretty fucking far! Gleder meg til å slakte barbarer igjen! 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 "Creative Assembly also seeks to capture the uniqueness of different cultures and fighting forces in the ancient times. Jack Lusted, the Creative Assembly's lead unit designer, has stated that instead of the 'Rebel' faction of the original Rome: Total War there will be a large number of smaller factions, including one for each of the Greek city states. Every faction will be playable and each will have a unique playstyle. A tribe of British barbarians will look and feel completely different from that of a disciplined Roman legion, for example. Different agents and technologies will also be implemented for different factions." Håper dette stemmer (sakset ifra Wikien). Mener å huske jeg spilte igjennom Rome 1 med ihvertfall 10 - 15 forskjellige faksjoner hvor alle hadde forskjellige styrker osv. Og når Creative Assembly også har sagt at kartet blir langt større denne gangen så lover dette voldsomt bra! 2 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Klarer ikke helt å hype meg selv til dette siden det er så hinsides lenge til det kommer, men herregud så godt spillet lover. Elsker Total War-serien! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Jeg tror du har god grunn til å glede deg. For det første, det er Total War-serien, som i og for seg selv nærmest garanterer suksess. For det andre, det er Rome 2. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Rome 2, jeg gleder meg så sanseløst mye. Jeg har uheldigvis ikke opplevd rome fordi jeg heiv meg rett over på medieval 2, og føler at grafikkmessig osv var det et stort hakk ned til rome. Men dette blir fantastisk, blir det beste strategispillet på årevis! Finnes ikke tilfeldigvis grafikkmods til rome? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Er vel fortsatt helt OK grafikk i Rome? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Nja, synes ikke det i forhold til de nyere spillene. Se på hestene i rome feks, ser ut som de bare sklir bortover bakken. Synes jeg da Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Jeg håper de gjør Egypt skikkelig denne gangen. Slik egypterne så ut i RTW kunne kun forklares med at de hadde foretatt en tidsreise på over tusen år. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Håper de fokuserer på historiske slag også på et vis. Kanskje en alternativ kampanje hvor du kunne velge en historisk Cæsar eller noe. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 "Creative Assembly also seeks to capture the uniqueness of different cultures and fighting forces in the ancient times. Jack Lusted, the Creative Assembly's lead unit designer, has stated that instead of the 'Rebel' faction of the original Rome: Total War there will be a large number of smaller factions, including one for each of the Greek city states. Every faction will be playable and each will have a unique playstyle. A tribe of British barbarians will look and feel completely different from that of a disciplined Roman legion, for example. Different agents and technologies will also be implemented for different factions." Håper dette stemmer (sakset ifra Wikien). Mener å huske jeg spilte igjennom Rome 1 med ihvertfall 10 - 15 forskjellige faksjoner hvor alle hadde forskjellige styrker osv. Og når Creative Assembly også har sagt at kartet blir langt større denne gangen så lover dette voldsomt bra! Damn! Det er mer eller mindre nøyaktig slik jeg vil det skal bli Syns det har vert litt for store likheter mellom factions i TW spill siden Empire. At de fjerner rebells er også kult. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Det hjelper i hvert fall ikke med ventinga! 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Endelig gameplay!! http://www.gamespot....WarRomeIiGamepl Ser rett og slett fantastisk ut! Endret 19. oktober 2012 av Blitsen 2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Dæven steike, det ser bra ut, og det der var pre-alpha! 1 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Late 2013 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Ah, sånt er bare kjedelig, men litt forventet.Får vell bare holde meg til kingdoms imellomtiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå