Nerowulf Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Faren kan være at de vil lage DLC først og melke det som er, og deretter gi ut mod-tools. Slik at DLC og mods ikke konkurrerer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Om det er andre som er like optimistiske (dumme?) som meg så går spillet for 29.99 pund på Gamesplanet.com til og med 19.08. To uker igjen nå! Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Om det koster 300kr eller 500kr betyr ikke så mye for min del ihvertfall.. Endret 14. august 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Om det koster 300kr eller 500kr betyr ikke så mye for min del ihvertfall.. Er ingen risiko med Gamesplanet, har kjøpt flere spill der og får Steam key og greier. Endret 14. august 2013 av Thoto79 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 CA har alt å tjene på å slippe modverktøy tidlig. Er ikke tvil om at dette øker salg og hvor lenge folk faktisk spiller spillene. Lurer på hvor mange Kingdoms-ekspansjoner de har solgt pga Third Age: Total War til M2TW. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Faren kan være at de vil lage DLC først og melke det som er, og deretter gi ut mod-tools. Slik at DLC og mods ikke konkurrerer. Godt poeng. CA/Sega driver ikke veldedighet. At de slipper ut mod-verktøy først når de selv vet de ikke kommer til å gi ut mer innhold til et spill høres naturlig ut. Jeg lurer allerede på hva neste spill er. Jack Lusted bekreftet at de har ting på gang. Ikke nødvendigvis i Total War-serien dog. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 CA har alt å tjene på å slippe modverktøy tidlig. Er ikke tvil om at dette øker salg og hvor lenge folk faktisk spiller spillene. Lurer på hvor mange Kingdoms-ekspansjoner de har solgt pga Third Age: Total War til M2TW. Eller hvor mange som kjøper rome 1 på tilbud på steam nå og da for å spille de nye RTR eller barberum moden. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Bilder av viktige byer. Visste ikke de hadde Instagram i den tiden... http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Capital_Cities Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Holdt meg langt unna båter i Shogun 2, og kommer aldri til å bruke de i Rome 2. Upkeep-costs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Båter er geniale i multiplayer. Kan komme inn bak fiendens linjer med dem. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Holdt meg langt unna båter i Shogun 2, og kommer aldri til å bruke de i Rome 2. Upkeep-costs. Båter er geniale i multiplayer. Kan komme inn bak fiendens linjer med dem. Så lenge det ikke er krigsskip, så får du de gratis. Alle stacker "bærer" rundt på en båt de kan bruke til å komme seg rundt på vannet. Endret 14. august 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Holdt meg langt unna båter i Shogun 2, og kommer aldri til å bruke de i Rome 2. Upkeep-costs. wow.....jaja... Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det skal ikke stå på grafikken ihvertfall, liker det jeg ser :-) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, er kult grafisk. Det som ikke er så kult er at bymuren flytter seg mens byen vokser. Tror ikke det er så lett å flytte en mur... (Og så store hester a gitt ) Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Ja, er kult grafisk. Det som ikke er så kult er at bymuren flytter seg mens byen vokser. Tror ikke det er så lett å flytte en mur... (Og så store hester a gitt ) Om 1 turn er 1/2 (1?) år (som jeg hater) så vil jeg nå si at det er realistisk. Tror ikke byen blir megasvær på kun 2-3 turn..... MEN, sånn helt realistisk hadde de vel ikke flyttet muren i det hele tatt, bare forsatt å bygge byen utover og satt om flere murer. Om bare AI'n blir halvparten så bra som grafikken så blir jeg fornøyd Endret 15. august 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, er mest naturlig med at de bygger ny bymur, slik at en by har flere lag med forsvar. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vet dere om de byene vi ser på slagmarken vil være lik hvordan byen ser ut på kartet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sjekk hva jeg spiller 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ny Rally Point episode om Phalanx styrker og combat animations. *glede seg http://www.youtube.com/watch?v=fwWrDtkJdTs Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Naval combat. Ser nice ut http://www.youtube.com/watch?v=wZthalx7bnQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå