sjeve Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 For min del er det de episke og filmatiske slagene som gjør TW så stort. Hvis man spiller for kampanjekartet, er det mange bedre alternativer. Det er jo dette som gjør Total War ganske overlegent i sin kategori, man kan vel ikke få alt i én og samme pakke. Jeg synes uansett Total War gjør en god jobb med å blande disse elementene og likevel holde et veldig høyt nivå, og det spesielt på RTS-delen (om man har modet AI'en). Man få vel bare nøye seg med å bytte mellom spillene etter hva man er lysten på. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Rally Point - Episode15: Suebi Campaign Spoilers & Rome Event Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 For min del er det de episke og filmatiske slagene som gjør TW så stort. Hvis man spiller for kampanjekartet, er det mange bedre alternativer. Helt enig her, om du ikke liker slagene har du mange mange andre "gode" alternativer. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ny video som viser faction valg meny og campaign map gameplay: http://www.pcgamer.com/2013/07/25/total-war-rome-2-video-shows-off-campaign-mode-stonking-world-map/ Bare litt over en mnd igjen til release nå! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Herregud så mye å glede seg til. Europa Universalis 4 neste måned, deretter Rome 2. Med Age of Wonders 3 litt lenger nede i horisonten. Jeg har ikke gledet meg så mye til noen spill på veldig mange år. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Da varmer jeg opp til rome, med å se Alexander(og se begge de gode comentary trackene) Så se Rome. Samt male romere og grekere. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg blir å se siste av sesong av Spartacus før release. Kanskje noen filmer også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Da har jeg sett alexander 2 ganger mens jeg har malt, fått ferdig 10 Hypaspists for Pyrrhus. Endret 30. juli 2013 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 For de som vil forhåndsbestille spillet, så har CJS-CDKEYS det for £26.80 (Steam-kode). Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Kan jo ikke bli noe annet enn et bra spill det her.. 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Blir nok litt bedre en Rome 1 ja Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg vil selv nå kategorisere Rome:TW som et veldig bra strategispill. Man ser ikke mange strategispill innenfor samme sjanger som selv nå sliter å gi samme opplevelse. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 De lager modder til Rome 1 enda, mens de fleste har allerde gitt opp å lage mods til empire, er vel bare 1-2 mods til napoleon også som er noe å snakke om, og shogun 2 moder virker kjedelige. Mens mods til Rome 1 blir bedre og bedre, RTR er jo fremdeles et super spill, som jeg har lyst til å spille nå, men vil holde meg til Rome 2 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Den digitale jungeltelegrafen sier det kan forekomme kvinnelige generaler for noen av faksjonene, med rot i historie, er det første gang i et Total War? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Third Age:TW til M2TW, er det største mesterstykket innen modding til Total War-serien syns jeg. Angående kvinnelige generaler, så tror jeg at det absolutt er første gang. Vi har vel fått et hint om at Kleopatra er med i R2TW? Endret 2. august 2013 av Quote Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Third Age:TW til M2TW, er det største mesterstykket innen modding til Total War-serien syns jeg. Angående kvinnelige generaler, så tror jeg at det absolutt er første gang. Vi har vel fått et hint om at Kleopatra er med i R2TW? Så rart. Jeg tenker ikke på Kleopatra som en stor taktikker akkurat. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det som hadde vært intresant var i disse politiske tingene hadde kvinnelige personer, vi vet jo blant annet at Olympias(moren til alexander og tanta til Pyrrhus) hadde mye å si i det politiske, (nå er hun død når spillet starter, men hun var ikke den enste sterke og politisk smarte kvinnen i antikkens verden) Hun fant på så mye faenskap etter alexanders død at en av hans generaler, Atipiter, hadde henne henrettet selv etter han lover å spare livet hennes. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Den digitale jungeltelegrafen sier det kan forekomme kvinnelige generaler for noen av faksjonene, med rot i historie, er det første gang i et Total War? Det var et tilfelle i Shogun 2 hvor man kunne få Onna Bushi som forsvarsgeneral for slottet ditt. For å få til det måtte man først levle opp slottet så putte en Onna Bushi enhet inn for å forsvare. Talen før slaget forandrer seg da til en damestemme om jeg ikke husker helt feil. Det var til og med en achievement linka til det: Onna-Bugeisha: Win a defensive siege battle with the lady of the house, the Onna Bushi, as your general. (Single Player Only) ___ Lurer litt på hvem dama på slutten av Hannibal traileren er... ser ikke kjent ut. Kan godt hende kvinner blir en større del av de politiske intrigende med tanke på hvordan de har fokusert på interne strider mellom husene. Her er 28 minutter av tutorialen til Rome II + et slag mot Samnittene. http://www.gamespot....nation-6412318/ Endret 3. august 2013 av Myagos Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Så rart. Jeg tenker ikke på Kleopatra som en stor taktikker akkurat. Vel, om hun blir en general vet jeg ikke. Såvidt jeg forstår så "spiller du en person", og da kan det være at du selv spiller Kleopatra eller noe lignende. Hun dukket i hvert fall opp i en trailer, om jeg ikke husker feil. Ikke alle ledere var taktikere. Endret 3. august 2013 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå