Brawler Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Må ha det. Bare må. ha. det. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Vi sporer vel litt av fra Rome 2 nå... Jeg synes alltid den beste løsningen er å være ekstremt offensiv i starten i en retning, og lage mye økonomibygninger i alt bortsett fra grensebyene dine. Sett igjen en liten forsvarstyrke i den retningen du ikke går, som kan forsinke en mulig invasjon nok til at du kan få inn litt forsvar. Jeg synes kampene er forholdsvis enkle å vinne i starten, da med bruk av en styrke som lages for å bryte moralen til motstanderen og få de til å route tidlig. Mye kavaleri og bueskyttere som kan smelle fienden inn i ryggen. He he, ja for med den enorme pågangen i denne tråden mister vi jo helt oversikten om vi sporer av så mye at vi diskuterer litt rome 1 innimellom Men takk for svar på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
latslask Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Har begynt å spille litt Rome igjen jeg og, fikk så lyst . Spiller Roma Surrectum, ganske kul mod kan være noe å prøve hvis man syns kampene er for lette eller for få i starten, barbarer og slaves har fått en kraftig buff der. For å snakke litt om Rome 2 også er vell en av de tingene jeg håper mest på at det blir mange faction spesifikke enheter slik som i Rome og M2:TW, heller enn mange felles enheter slik som i Shogun 2. Den siste løsningen gjør sikkert MP bedre i forhold til balanse, men utover co-op kampanjen har aldri MP vært så viktig for meg. Endret 28. juli 2012 av latslask 1 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 De terger oss litt med at de har noe bra på gang for Rome 2 multiplayer. Det blir spennende å se hva dette kan være. Kanskje de vil la flere spillere styre en helt hver, ala Last Stand i DoW II? Det hadde vært utrolig kult, men hvem vet. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til dette! Har kun vært LITT innom Rome, dette fordi jeg hoppet rett på Medieval 2: Total war og deretter alle andre spill i rekken. Noe jeg synes er litt synd, nå er det det grafikkmessige og en haug funksjoner jeg savner om jeg spiller Rome... Men om det blir bedre grafikkmotor, og de drar med seg elemeter fra Empire: Total war, da spesielt sjøslagene. Så kommer dette til å bli _DET_ sykeste strategi spillet noensinne. Det skal forhåndsbestilles og jeg satser på både Alpha og Beta så ventetiden eller kommer til å føles så utrolig lang. Får tyne noen fler timer ut av Shogun frem mot releasen Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 GLEEEEDER meg. Rome har vært en av mine farvoritter fra TW-spillene. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvilken av total war spillene er forresten mest stabilt i campaign multiplayer? Har spilt Napoleon noe, men blir fort kluss, å man må knote mye for å få savegamen til å fungere igjen. Noen tips å råd, for å få empire, napoleon og Shogun 2 til å fungere bra i campaign multi? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nye screenshots! http://www.pcgamer.com/2012/08/15/total-war-rome-2-screenshots-show-close-combat-on-the-streets-of-carthage/ Hmmm, nye grafikkort er dyrt 1 Lenke til kommentar
latslask Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Nye screenshots! http://www.pcgamer.c...ts-of-carthage/ Hmmm, nye grafikkort er dyrt Nice, takk for post. Har tenkt på å oppgradere grafikk kort selv, tenker kanskje å kjøpe GF 660Ti, vet ikke om det er verdt det i forhold til 670 da. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) En aldri så liten (eller ganske lang, faktisk) developer diary HER. Endret 21. august 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Et av de spillene jeg ser MEST fram til. Har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på Rome og hele Total War serien til sammen. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det der er vel ikke en developer diary, det var hvordan de laget trailern. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Litt offtopic, men hvis noen har lyst til å coope Shogun 2 mens vi venter på Rome II er det bare å sende en whisper. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det der er vel ikke en developer diary, det var hvordan de laget trailern. De kaller det selv for det, da gjør jeg det og. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er disse screenshotsa fra ingame gameplay eller er det fra cinematic? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er disse screenshotsa fra ingame gameplay eller er det fra cinematic? Jeg vet egentlig ikke, er vel nesten for godt til å være sant at det er ingame gameplay pics men lever i håpet Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg er bare glad det kommer et TW-spill uten noen form for krutt-baserte håndvåpen. 2 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det ser ingame ut. Det ser ut som en naturlig evolusjon fra grafikken i Shogun 2. Jeg liker å zoome langt inn å se på kampene, så detaljenivået stemmer hvertfall. Ansiktsuttrykkene har blitt enda bedre og det er stor stas. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Ja dette ser helt ekstremt ut, kommer til å bli tidenes beste spill inne sjangeren Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Gleder meg utrolig til å spille ROME 2. Varmer opp med å spille originalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå