Thoto79 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 http://www.pcgamer.com/2013/03/22/rome-iis-final-faction-flaunts-fearsome-phalanx-formation/ "We’ll be getting some more face time with Rome II at GDC next week, so keep a scout posted on PC Gamer and watch for our signal." Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hm 3 av faksjonene vi starter med, bruker altså phalanx som hoved troppen, egypt og macedonia bruker altså phalangites mens kartago bruker mer oldschool phalanx. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Nytt TW spill blir annonsert i morgen: https://twitter.com/jameshrussell/status/316980138011136000 La det bli Warhammer: TW plzplzplzplz! (CA kjøpte rettighetene for ikke så lenge siden) Lenke til kommentar
Everket Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Mhm, dear god let it be warhammer! 1 Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Kjøpte Empire: TW, og er trollbundet av spillet, så Rome: TW 2 blir et garantert kjøp. Gleder meg virkelig! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Nytt TW spill blir annonsert i morgen: https://twitter.com/...980138011136000 La det bli Warhammer: TW plzplzplzplz! (CA kjøpte rettighetene for ikke så lenge siden) Seriøst, så tidlig? Men det lover jo egentlig godt. Det må da ha noe å gjøre med oppkjøpet av Warhammer-lisensen? Gir ikke mening hvis de skal annonsere Medievel III eller noe sånt nå. Det eneste kan kanskje være noe tilleggsgreier til Rome II, litt som Fall of the Samurai eller liknende, men da er det jo ikke "like nothing we've done before". Håper virkelig på noe Warhammer-relatert jeg og! Endret 28. mars 2013 av Blitsen 1 Lenke til kommentar
latslask Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Seriøst, så tidlig? Men det lover jo egentlig godt. Det må da ha noe å gjøre med oppkjøpet av Warhammer-lisensen? Gir ikke mening hvis de skal annonsere Medievel III eller noe sånt nå. Det eneste kan kanskje være noe tilleggsgreier til Rome II, litt som Fall of the Samurai eller liknende, men da er det jo ikke "like nothing we've done before". Håper virkelig på noe Warhammer-relatert jeg og! Var akkurat det jeg også tenkte! Frykter at det skal være noe mobil spill piss, men TW: Battles er vell det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Warhammer TW er den våte drømmen som dukker opp med gjevne mellomrom hos meg. Håper virkelig oppkjøpet har gjort det sant. Ikke at det har noe med Rome 2 å gjøre, men likevel. Drømmer. 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Warhammer TW og LotR TW er to av mine aller største games-to-come-ønsker, så det hadde vært helt fantastisk ja! Var akkurat det jeg også tenkte! Frykter at det skal være noe mobil spill piss, men TW: Battles er vell det? Uff ja, hadde ikke overrasket meg om det var noe sånt, eller en egen Rome II-utgivelse til iOS eller noe... Men som du sier, de har på en måte gjort det før. Vi får vel bare vente å se. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Warhammer TW er den våte drømmen som dukker opp med gjevne mellomrom hos meg. Håper virkelig oppkjøpet har gjort det sant. Ikke at det har noe med Rome 2 å gjøre, men likevel. Drømmer. Oioi, det er sant, jeg burde vell lagd en egen tråd for den nyheten ja. Er det noe poeng nå? Blir vell en egen artikkel om det på gamer en gang? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Oioi, det er sant, jeg burde vell lagd en egen tråd for den nyheten ja. Er det noe poeng nå? Blir vell en egen artikkel om det på gamer en gang? Nje, kan vel heller lage en tråd hvis det faktisk blir annonsert? 1 Lenke til kommentar
latslask Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Nje, kan vel heller lage en tråd hvis det faktisk blir annonsert? Ja, det høres lurt ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Vel, slik jeg ser på det er ikke artikkeldiskusjonene der for å diskutere et spill mer generelt, men innholdet i artikkelen. Lag en spekulasjonstråd Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Seriøst? Warhammer liksom? Da blir jeg skuffet. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Seriøst? Warhammer liksom? Da blir jeg skuffet. - Said no one, ever. 4 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Javel? Så hva vil du ha? Det jeg liker aller best med Total War er sammenhengen spillserien har til historie, så alt fra verdenshistorien er bedre enn et spill satt i et tulleunivers. 2 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jo, jeg skjønner det, men da er det jo bare å holde seg til Rome II. Tipper det er to forskjellige avdelinger som vil arbeide med det (hvis det blir annonsert da), så det vil vel ikke gå utover "de vanlige" TW-spillene. Tror veldig mange kommer til å vise interesse for et eventuelt Warhammer TW 2 Lenke til kommentar
latslask Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Her er mer info om Rome 2 fra et community event (fra reddit) http://www.reddit.com/r/totalwar/comments/1b3rw2/new_rome_info_creative_assembly_community_event/ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Warhammer TW og LotR TW er to av mine aller største games-to-come-ønsker, så det hadde vært helt fantastisk ja! Har du ikke prøvd Third Age: Total War? Modifikasjon til Kingdoms, medieval 2: TW. Anbefales på det høyeste, det er også custom settlements inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå