Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Humlemor er borte... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg synes dette er nærmest perfekt Astrid komposisjon, bakgrunn, skarphet, farger..alt er som det bør være ...veldig flott utført rett og slett ! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Oi - det var da en veldig gledelig tilbakemelding å få - tusen takk! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Er helt enig med Solheim, jeg kan ihvertfall ikke se noen klare forbedringspunkter på dette bildet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er bare helt lekkert med fine detaljer og fargenyanser - helt etter mitt hjerte Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Synes det ble flott slik jeg.Brukt blitz siden bakgrunnen er så mørk? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Er helt enig med Solheim, jeg kan ihvertfall ikke se noen klare forbedringspunkter på dette bildet. Tusen takk - veldig kjekt! Det er bare helt lekkert med fine detaljer og fargenyanser - helt etter mitt hjerte Tusen takk - det gleder meg! Nydelig! Tusen takk for det! Synes det ble flott slik jeg.Brukt blitz siden bakgrunnen er så mørk? Tusen takk skal du ha! Nei, her har jeg jobba i flere lag i etterbehandlingen for å få bakgrunnen mer nøytral og mørkere. Endret 9. juli 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Praktfull presentasjon, som tydelig viser betydning av valgt bakgrunn. Farger og detaljer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg