Eskil87 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hei! Hvilket er ditt nyeste innkjøpte Metal album? Kjøpte Windir - Likferd for en stund siden. Det må jo være et av Top 5 blackmetal album i 2003 Score: 6/6 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 tja.. siden du spør om metal så gjelder vel det heavy metal og? kjøpte -Manowar - Warriors of The World United og Manowar - The Hell of Steel det sistnevnte er et samlealbum fra 1994... syns begge cd'ene er steinbra Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kjøpte Edward The Great med Iron Maiden for et par dager siden.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hammerfall - Crimson Thunder , join the heavy metal revolution! Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 To stk for et par dager siden: In Flames - Reroute To Domain (syk, meget bra album fra söta bror) Pagan's Mind - Celestial Entrance (norsk prog/power metal. Utrolig bra. Jeg har albumet fra før, kjøpte denne i gave) Lenke til kommentar
Paull Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Arch Enemy - Anthems of Rebellion Venta lenge på det, ja Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 To stk for et par dager siden: In Flames - Reroute To Domain (syk, meget bra album fra söta bror) Pagan's Mind - Celestial Entrance (norsk prog/power metal. Utrolig bra. Jeg har albumet fra før, kjøpte denne i gave) Heter den ikke Reroute To Remain, eller har jeg bomma totalt? :-? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Heter den ikke Reroute To Remain, eller har jeg bomma totalt? :-? Stemmer det Personlig synes jeg Whoracle er mye bedre. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Solefald - In Harmonia Universalis Windir-plata rocker endel den ja; skal bli fett å se dem live her i Trondheim. Lenke til kommentar
Nocturne Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Heter reroute to remain ja. Syns colony er best sammen med whoracle Min nyeste metal cd er meisterwerk 1 fra my dying bride Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hmm, må være Star One´s Live on Earth CD/DVD 3cd´er. You now, han fra Ayeron & Ambeon Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vet ikke om det kvalifiserer til metal, men anyways.. "St. Anger", Metallica. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ramstein - Hertzleid Kjøpt for 3/4 år siden... Som de sier i filmen: I'm to old for this shit.... Men hver sin smak. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Cradle of Filth - Damnation And A Day Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kjøpte ACDC med Ballbreaker for ein stund sio... Knas album.... Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 okei, lamegseee... ikke akkurat metal, men: The Postman Syndrome - "Terraforming", Meshuggah - "Destroy, Erase, Improve", Iniquity - "Five Across the Eyes" / "Grime", Unearth - "Stings of Conscience", Nuclear Rabbit - "Mutopia", Decapitated - "Nihility", +++ kunne sikkert ha ramset om tjue til, men akkurat nå leiter jeg etter mp3-spiller..! noen tips, forresten..? minst 10gb.. nuvel. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Metallica - St. Anger var siste her Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Mine siste skiver på en stund... Entwine - Time Of Despair Opeth - Damnation Epica - The Phantom Agony Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tidfall - Nucleus Oooh.. spiller Windir i Trondheim.. når? Lenke til kommentar
dalai Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 har også sikret meg reroute to remain. men kjøpte en interessant og veldig bra skive her om dagen. gruppa het chevelle. husker ikke hva albumet het, men det var litt tool-aktig musikk. jeg digget det siden tool er et av favoritt banda mine. anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg