Wataboy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei! Har fått et rimelig random problem når jeg skrur av PCn nå. Oppdaterte BIOS og chipsetdrivere, og alt funket bra, så etter 4-5 dager kom dette problemet. Det som skjer er at win7 avslutter som ønsket, jeg ser at USB enheter slutter å funke (lyset slukkes på mus etc), og skjermen mister signalet. Men selve pcn surrer og går. Ikke sjekket om det er kun PSU som står å går, men fra lyden er det alle vifter etc i PCn, samt GFX kortet. Noen som har noen tips på hva det kan være? Litt slitsomt å ta "svenske" knappen på slutten. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Bump. Noen som har et tips\tanke? Lenke til kommentar
pmLai Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg hadde akuratt maken problem med en av mine tidligere builds. I mitt tilfelle var det PSU som surret og gikk, mens alt annet tilsynelatende var avslått. Noe annet jeg må nevne er at dette skjedde mens jeg kjørte Vista, men har kjørt både Win XP pro x64 med SP2, og Windows 7 Ultimate x64 med SP1 på den også, og da var problemet borte. Selv levde jeg med problemet mens det foregikk og brydde meg svært lite da jeg aldri skrur av pcen med mindre jeg må reboote eller flytte på maskinen. Jeg får heller ikke sjekket hva som var galt med min da den PSUen nå har tatt kvelden (en Corsair TX650.) Har du testet med andre operativsystemer? Hadde du dette problemet før du oppdaterte BIOS? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Reinstall av Win hjalp ikke nei, og hadde ikke problemet før BIOS update. Har resatt og reflash\update bios men hjelper ikke. Nå forsvinner dog kortet inn til sjekk for det samt andre problemer som har dukket opp før BIOS update. Tror nok det er på vei til å dø. Kortet er et Asus sabertooth P67 L1155. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå