Hveding Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei! Jeg har et par Corsair Dominator, men ser at akkurat den typen ikke finnes på markede lengere (har ikke funnet de). Kan jo hende det er en plass jeg ikke har letet på.. Kanskje dere vet ? Snakk om disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587790#extra Om de ikke finnes mere på markede, så må det vel finne 4GB minne som passer sammen med disse ? Slik at de kjører like bra som helt identiske minner ville gjort. Blir å holde på med videoredigering å slikt framover, så 4GB til må nok til. Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 http://www.prisjakt.no/product.php?p=574971 Søkte etter produsentens varenummer på prisjakt.no ;-) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Nå fikk du jo en link direkte på det du spurte etter - men det er verdt å nevne at i utgangspunktet er det få problemer med å kjøre mixet minne. Så lenge de enten er identiske på spesifikasjoner - eller du sørger for at de kjører på minste fellesnevner av ytelse så skal det gå helt greit - ihvertfall i 99,9% av tilfeller. Jeg har kjørt maskiner med all slags mixet minne de siste 10-15 årene og har enda ikke funnet et tilfelle der det ikke var mulig å kjøre stabilt med, i værste tilfelle, manuelle instillinger for minnet. -Stigma Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Takker ! Skal ta en titt. Greit å vite Stigma. Men så skal det sies at p-piller er 99% sikker de, å vi alle vet at jenter som er gravide på med p-piller er vanelig. Hehe. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Takker ! Skal ta en titt. Greit å vite Stigma. Men så skal det sies at p-piller er 99% sikker de, å vi alle vet at jenter som er gravide på med p-piller er vanelig. Hehe. Du får selv vurdere risikoen heh - men sjansene for å f.eks. få defekt minne er nok større enn sjansen for at de ikke kan fungere sammen med de du har fra før. Derfor ville jeg heller valgt utifra pris og lett tilgjengelighet/leveringstid fremfor å nødvendigivs kreve at de skal være identiske. P-piller har forøvrig en graviditetsfrekvens på 0,3 ved perfekt bruk til 8% ved "normalt" bruk. De bør alltid brukes som supplement til kondom og ikke alene - men nå går vi lettere av topic =P -Stigma Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Hehe.. Tror jeg går før litt billigere minne. Så takker jeg atter en gang før hjelpen Løst* Endret 9. juli 2012 av Hveding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå