aannddyy911 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei jeg har ett problem når det kommer til strøm forsyning med pcen min. I løpet av de 3 siste dagene har pcens strømmåler oppført seg litt rart, den viser alltid at pcen har 100% strøm når den ellers ikke har det eller etter at jeg har puttet in kabelen og den har skrudd seg av. Når jeg putter strømstyringen på HP-anbefalt kommer det alltid et lite kryss nederst ved strømmåleren. Det aller værste er at når jeg har ladet pcen i såppas lang tid at batteri burde være fult for strøm kan jeg ikke ha kontakten ute av pcen i mer en 5-10 min før den skrur seg av. Kan dette ha noe med at jeg har laderen alt for mye inne i pcen? Eller må jeg skifte batteri? Pcen er en HP Pavellion DV6 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er nok batteriet som er gåent. Hvor lenge har du hatt den. Rundt 1 - 2 år varighet på batterier er ikke uvanlig . Lenke til kommentar
aannddyy911 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg har hatt den rundt halv annet år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå