Gå til innhold

Hvordan kunne Jomfru Maria få et barn med Gud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javel, og det vet du hvordan?

Måten du snakker på TMB. Du aviser Jesus Kristus fordi Han gjør, sier noe, som er utrolig for deg. Den enkle verden du er i, er ikke den eneste verden som finnes. Det er en fremtidig verden, som ligger langt høyere, en den nåverende primitive verden folk lever i. Gjennom Jesus Kristus kommer du ut av denne verden og inn i den nye verden Jesus Kristus er i fra, du trenger ikke å leve som et dyr, alt lar seg ordne mye enklere enn du tror. Den nye menneske typen Jesus Kristus representerte kan alt.

 

Jesus Kristus > Den som tror på meg, skal også gjøre de gjerningene jeg gjør, ja, enda større gjerninger (Joh 14:12)

 

Du verden...at du ikke heller bruker kristenbankersen John. 3:16.

 

Så vidt jeg kan skue er feilen din at du utelukkende averterer - men aldri leverer.

 

Det er svært lett å bable om usynlighetene sine - i form av himmelsk usynlig bamsemums - som bare diggerne kan se. En helt annen tin er å kunne levere varene.

 

Forslag: vis guden din frem for all verden, i steden for kun å plapre om den.

 

Når det er gjort bør du påvise at det er - akkurat - din egen utgave av gud du har påvist. Dét går visstnok tusener på dusinet av dem.

 

Kort og godt, har du en gud, så vis den fram - for den er vel ikke folkesky?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kort og godt, har du en gud, så vis den fram - for den er vel ikke folkesky?!

Gud er til høyre i bildet.

 

mlkrgg.jpg

 

Javel? - var det ikke bedre om guden din agerte på en slik måte at vi slapp hele dette scenario???

 

Rent ut sagt må guden din være så inkompetent, at det hele dreier seg i retning av noe absurd.

 

Usedvanlig klønete utført av en påstått allmaktig, allvitende, allfader - synes du ikke?

 

Som sagt, har du en gud - så vis den fram.

Lenke til kommentar

Javel? - var det ikke bedre om guden din agerte på en slik måte at vi slapp hele dette scenario???....

Gud hjelper de som vil ha hjelp og ber om hjelp og det er en bra fremgangs måte.

 

Hva mener du med "vis frem gud" ? Forstod du ikke at det er Gud som gir brød til barna i bildet ? Mange kristne gjør mye godt i verden, i virkelighten er det Gud som er i de kristne som gjør sine gjerninger. Fra å være i en person (Jesus Kristus) har Gud gått over i mange personer (de kristne) på den måten når Han frem til og blir sluppet inn over alt, Han kommer til mennesket, som et menneske. Det er ingen ting feil i den fremgangs måten, Quetzalcoatl

Lenke til kommentar

"Gud er hånden som gir" - det var ett meget bra og forklarende "bilde"

 

:)

Bildet fungerer faktisk godt motsatt vei og: "Det du har gjort mot en av disse mine minste, har du gjørt mot meg". Vi finner den lidende Kristus i våre medmennesker.

Ja, den lidende kristus er ikke vanskelig å få øye på der kristendommen får herje fritt. Legg forøvrig merke til at det eneste kristendom trives og vokser i er elendighet...

 

Syntes forøvrig bildet som pencil la ut er veldig beskrivende for den kristne gudens enorme absurditet, for hva med å la oss fiske på egen hånd og på det viset bli mette og ikke bare få ting random fra den guden?

Lenke til kommentar

Syntes forøvrig bildet som pencil la ut er veldig beskrivende for den kristne gudens enorme absurditet, for hva med å la oss fiske på egen hånd og på det viset bli mette og ikke bare få ting random fra den guden?

Alle er ikke like sterke, RWS Da er det greit med en hjelpende hand.

 

Det spiller en rolle hvordan jeg tar det.

 

Så jeg spør igjen, hvorfor skal jeg ta det du sier alvorlig?

Dette får du finne ut av selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...