kajraymond Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 får melding om at accounten min er locked pga suspicius activity... skulle starte og spille igjen etter 3 måneder med pause men klarer ikke komme inn pga samme feilmeldingen... får beskjed om å endre Passord E-post passord og noe andre greier som eg ikkje trur var nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Du har høyst sannsynlig vært hacket og kontoen har blitt brukt til av goldsellers. Uansett, å bytte passord med jevne mellomrom er kun sunn data-fornuft uansett. Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Du har høyst sannsynlig vært hacket og kontoen har blitt brukt til av goldsellers. Uansett, å bytte passord med jevne mellomrom er kun sunn data-fornuft uansett. har endret passord.. men får ikke til å starte igjen.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 må nok ringe dem eller skrive ticket via batte.net Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 må nok ringe dem eller skrive ticket via batte.net Hvordan gjør jeg det? er fryktelig vanskelig og finne fram. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 må nok ringe dem eller skrive ticket via batte.net. Hvordan gjør jeg det? er fryktelig vanskelig og finne fram. Her er kontakt info for å ringe er bedre enn ticket systemet deres. http://eu.battle.net/support/en/article/contact Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 samme skjedde med meg etter 2 års opphold fra spillet, kontaktet bare en gm via blizzard.com, oppga cd-key og div. informasjon og bilde av ID, så var det fikset på ett par dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå