Arodem Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vostok Games har sluppet de første Survarium-skjermbildene. Les hele saken Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det ser himla spennende ut, men akk så enorm fallhøyde det har. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 så lenge det ikke er noen cod så er fallhøyden meget stor ja... sånn er det bare. men når 'Pro Cycling Manager' blir utgitt vært år i dårligere utgave, så er det håp for det her å... 1 Lenke til kommentar
snodgrass Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Et nytt STALKER hadde vært fantastisk, men dette.. Få ting er så ødeleggende for innlevelsen som å måtte trekke frem kredittkortet for å skaffe seg et nytt våpen. For ikke å snakke om det teite trylledrikknavnet. 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 "Survarium er et gratis massivt onlineskytespill" .. og der sa jeg takk for meg Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 "Survarium er et gratis massivt onlineskytespill".. og der sa jeg takk for meg Enig.. "Gratis" spill ender opp med å koste mye mer dersom du vil ha tilgang til alt. Har kammerater som har brukt godt over 5.000kr på World of Tanks, som er "gratis". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå