Gå til innhold

Problem med GR: Future Soldier

Anbefalte innlegg

Jeg har støtt på et lite problem i campaign der Nvidia driveren failer og som da gjør at spillet "krasjer" da eller (not responding). Har lastet ned nyeste drivere og Directx men hva kommer dette av?

Endret av EirikTR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet. Får en feilmelding noe slik som "Display driver has crashed and recovered".

Har søkt rundt masse og vært i kontakt med Ubisoft support. Kan først fortelle hva ubisoft sa, uten at noe har fungert:

1. Avslutt alle programmer i bakgrunn.

2. Slett alt som er i temp mappa til windows.

3. Oppdater drivere til: Skjermkort, lydkort, hovedkort og processor.

4. Slett savegames, altså alt i: C:\Users\<user name>\Documents\Ubisoft\Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier

Nå har jeg fått noe som heter SAN tool som samla masse info om pcen som jeg sendte avgårde, ikke hørt noe enda.

Ellers har jeg lest på forum noen ting som andre har forsøkt.

- Endre oppløsning

- Kjør med compability til vista eller xp sp2.

Noen andre gode forslag til hva man kan gjøre?

Lenke til kommentar

Den failet istad 1 gang skal sjekke nå etterhvert har skiftet cpu kjøler og satt inn vifter og en viftekontroll som har tatt litt lang tid. Skal se hvordan spillet er når jeg kommer igang

Endret av EirikTR
Lenke til kommentar

Har en glad nyhet å komme med, har fått svar og det ser ut til å fungere:

Først måtte jeg passe på at oppdatering som nylig kom har blitt installert (9.5 mb).

Dette fungerte ikke, men deretter kom løsningen:

Problemet (I følge mailen) er om man har mer enn 2 kjerners CPU.

1. Start spillet som normalt.

2. Trykk CTRL + Shift + ESC, evt. CTRL + ALT + DEL og åpne task manager.

3. Finn future soldier sin .exe i prosesser.

4. Høyreklikk og finn "set affinity" (Noen som har norsk?)

5. Fjern alle, men la CPU0 og CPU1 stå avhuket.

6. Spill!

Obs, jeg fikk en feilmelding når jeg forsøkte å trykke "set affinity", trykk på "show processes from all users" om dette skjer og start fra 3 igjen.

Noen som kan gi en utdypende forklaring på hvorfor dette løste problemet, tilsynelatende her?

Og funker det for andre?

Endret av Mephisto-
Lenke til kommentar

Okei prøvde det der nå for 5 min siden men etter den nye patchen kom (altså 1.3) så klarer jeg ikke engang komme inn på startmenyen i spillet. pga et program som heter YETI elsn fucker opp...

Endret av EirikTR
Lenke til kommentar

Okei prøvde det der nå for 5 min siden men etter den nye patchen kom (altså 1.3) så klarer jeg ikke engang komme inn på startmenyen i spillet. pga et program som heter YETI elsn fucker opp...

Har det stoppet opp alt for deg nå?

Løsningen var forøvrig en forbedring og ikke en løsning. Det stoppet etter litt lengre tid her.

Synes faktisk ubisoft svarer meg på en ok måte og forsøker å løse problemet mitt

Lenke til kommentar

Har det stoppet opp alt for deg nå?

Løsningen var forøvrig en forbedring og ikke en løsning. Det stoppet etter litt lengre tid her.

Synes faktisk ubisoft svarer meg på en ok måte og forsøker å løse problemet mitt

De prøver jo å fikse problemet med patch 1.3 som kom her for litt siden og den som kommer 1.4, Men jeg syns disse problemene er ting de burde testet ut før de slapp ut spillet og mens vi på PC sliter med å få det til å funke har ikke konsoll det samme problemet. Hvertfall når jeg starter spillet og når den kommer til den første skjermen der det står (push any key) elns så plinger det opp YETI nede i taskbaren og da slutter spillet å funke aka not responding.

Lenke til kommentar

Et tips: ikke kjøp ubisoft spill, de driter i kundene sine.

Spesielt hater de PC brukere, de straffer de som kjøper lovlig med masse DRM.

Merkelig forretningsmodell...

Veldig idiotisk nå som PC blir mer og mer normalt ettersom at spill kommer med requirements som trengs å møtes med kraftige CPU-er og GPU-er. PC burde de jo fokusere mer på og ikke gi totalt faen i.

Dette er nå min mening andres meninger er det bare å komme med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...