robinabc Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Så noen som har forslag? Jeg og noen fettere/kusiner skal ha en felles tatovering med noe lignende tekst som "Familie først", ettersom vi er en ganske stor familie hvor vi alle er nære:-) Teksten vi velger kommer til å ende opp i språket Latin/Spansk eller i den "duren" der. Så kom gjerne med teksten i et annet språk enn norsk! Mye mulig at jeg har skrivet tråden i feil kategori, men følte at dette var det mest riktige. Setter pris på alle svar og lesere:-) Lenke til kommentar
O3K Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) "Sorte får er bedre enn ingen får." Endret 9. juli 2012 av O3K Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hadde aldri tattovert meg på tysk eller hvilket språk det over er. Lite vakkert! Lenke til kommentar
O3K Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 チキンラーメン Japansk for "alltid sammen". Egentlig ville det vært mer korrekt å oversette det til "alltid bundet", men slike ting er litt vanskelig å oversette direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå