nikonfjott Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 aurland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Endret 9. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Takk for kommentaren! Det er rekkverket du ser, det er bare en glass plate som jeg bøyer meg over i mellom treverket. det kommer et bilde til av hele konstruksjonen. er litt uenig med å kutte toppen, må jo ha med fjella. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Takk for kommentaren! Det er rekkverket du ser, det er bare en glass plate som jeg bøyer meg over i mellom treverket. det kommer et bilde til av hele konstruksjonen. er litt uenig med å kutte toppen, må jo ha med fjella. Ja, forstår det Supre bildet, V2 og Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Takk for kommentaren! Det er rekkverket du ser, det er bare en glass plate som jeg bøyer meg over i mellom treverket. det kommer et bilde til av hele konstruksjonen. er litt uenig med å kutte toppen, må jo ha med fjella.Ja, forstår det Supre bildet, V2 og Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Likte "vrien" med Gjerdet, eller hva det er ..... Får en følelse av å stupe rett utfor. Kanskje om du kutter i toppen, så forsterker det seg enda mer.........., kanskje :... Takk for kommentaren! Det er rekkverket du ser, det er bare en glass plate som jeg bøyer meg over i mellom treverket. det kommer et bilde til av hele konstruksjonen. er litt uenig med å kutte toppen, må jo ha med fjella.Ja, forstår det Supre bildet, V2 og Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg