AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har vært sammen med dama i flere år nå, og vi har det veldig fint sammen og jeg har tenkt at nå er tiden inne for å fri. Men seriøst, jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det... Altså, jeg skaper en anledning og spør om hun vil gifte seg med meg osv, - det er greit. Men kjøper man forlovelsesring? Hvordan? Jeg burde kanskje vite det, men vet ikke hvor stor størrelse hun bruker på ring. Hvordan skal jeg få kjøpt en forlovelsesring da? Hva med bryllup? Bytter man forlovelsesringen ut med giftering? Huff, pinlig dette, men jeg trenger tydeligvis litt mer informasjon her. Anonym poster: 28e63df3bca23e14f9c850262ffa75e8 Anonym poster: 28e63df3bca23e14f9c850262ffa75e8 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg forlovet meg i 2005 , gikk ned på kne foran kona mi og spurte henne om hun ønsket å gifte seg med meg. Var litt lur og lånte en av fingrene hun brukte på ringfingeren og fikk derfor i riktig størrelse , hadde også et romantisk måltid og masse levende lys og fin musikk for å få til stemningen. Ble forresten ikke gift før i 2010 og vi bruker fortsatt forlovelseringene våre siden de betyr mye for oss, men vi kommer til å "fikse" litt på dem etter hvert, kanskje en diamant på hennes og litt mer størrelse på min. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Bruker hun ringer til vanlig? Da kan du jo bare ''stjele'' en av hennes ringer og få de i butikken til å se på den. Det er ikke alle som kjøper både giftering og forlovelsesring. Det som er vanlig her i norge, som jeg har forstått det, er at man kjøper to gullringer som man bruker når man er forlovet. Men har ikke helt fått med meg om de bytter ringer når man skal gifte seg.. trenger jo ikke gjøre det? Det spørs på hva dere ønsker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Tja, hun er egentlig ikke noe "ring" menneske. Hun har én ring som hun bruker litt nå og da, men det blir jo litt vanskelig å "stjele" den da... Anonym poster: 28e63df3bca23e14f9c850262ffa75e8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå