kjikvadrat Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Eg brukte det nylaga ljosteltet til å få litt betre bilete av det nydelegaste kamerate eg eig Produkt by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Produkt_1 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Produkt_2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Produkt_3 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Produkt_4 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Produkt_5 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 2 Lenke til kommentar
3G Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 En verdsatt fin utgave du kan få de beste resultater med . Liten nok til å bli med på tur og er derved det beste kamera du har. Hygg deg med den og la den få mye Kodak filmmat.God sommer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Flotte bilder av den "mørke skjønnheten"! Får vel snart legge ut et bilde av min jeg også. I mens kan en jo "kose" seg med min "mørke hemmelighet" ; http://www.akam.no/bildekritikk/bilde/aaret-var-1964-olympus-pen-w/1066174/ Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Tøft! Du har ei fantastisk flott samling! Eg skaffa meg nettopp ein Yashica Minister 700. Dette er ein litt "betre" utgåve at Minister D (f/1.7 i staden fofr f/2.8). Dette er praktisk talt i perfekt tilstand, og er ein fryd å bruka. Bilete kjem etter at eg har lagt meg eit nytt ljostelt (gløymde det andre heima då semesteret starta igjen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå